شنبه ۱۳ مهر ۱۳۸۷ - ۱۹:۱۳
۰ نفر

برلین: دعوا بر سر جای پارک به اندازه‌ای بالا گرفت که یکی از طرفین دعوا که پیرمردی 70 ساله بود روی طرف دیگر که راننده تاکسی میانسال بود، چاقو کشید.

حادثه زمانی اتفاق افتاد که پیرمرد خودروی خود را جایی پارک کرد که متعلق به تاکسی بود و به همین دلیل با اعتراض راننده تاکسی مواجه شد اما این پیرمرد ناگهان از کوره در رفت و یک چاقوی بزرگ از خودرو بیرون آورد و با آن به سر راننده تاکسی ضربه زد.

همچنین یکی از انگشتان این مرد هم در جریان درگیری قطع شد و هم اکنون او در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان به سر می‌برد. پلیس این پیرمرد 70 ساله را دستگیر کرده و او احتمالا تا آخر عمر زندانی خواهد شد.

دانش‌آموز خوش‌شانس

لندن: با وجود اینکه بودجه در نظر گرفته شده از سوی دولت برای مدارس انگلیس کاهش یافته و دانش‌آموزان با مشکل کمبود اعتبار مواجه شده‌اند اما یک دانش‌آموز نوجوان به هیچ وجه با این مشکلات دست به گریبان نیست؛

زیرا با خرید یک بلیت بخت‌آزمایی 12 میلیون دلار برنده شده است. این دانش‌آموز 18 ساله می‌گوید همچنان قصد دارد به دانشگاه برود و در رشته حقوق تحصیل کند.

وی ادامه داد، البته با توجه به اینکه مبلغ هنگفتی به حسابم واریز شده است  دیگر نیازی به وام دانشجویی ندارم اما همانند سایر دانشجویان روال معمول را برای وارد شدن به دانشگاه طی خواهم کرد.

این دختر خوش‌شانس به طور کاملا اتفاقی و به اصرار دوستانش این بلیت را خریداری کرد و هرگز گمان نمی‌کرد که برنده شود. او قصد دارد این پول را برای خانواده و دوستانش هزینه کرده و با بقیه آن یک خودرو خریداری کند.

سرقت 5 هواپیما

مکزیکو سیتی: سارقان مسلح در جریان یک طرح سرقت منحصر به فرد، 5 فروند هواپیما را از یک ناو هواپیما‌بر سرقت کردند.

این سارقان که حدود 20 نفر بودند وارد این ناو هوا‌پیما‌بر شده و با دستگیر کردن ماموران امنیتی توانستند به راحتی هواپیما‌ها را از سوخت پر کرده و با آن پرواز کنند. این در حالی است که هنوز سارقان یا محل اختفای هواپیما‌ها شناسایی نشده است.

دردسر غذا دادن به حیوانات

کانبرا: والدین یک کودک 7 ساله که به یک تمساح غذا داده است، تحت پیگرد پلیس قرار گرفته‌اند. این کودک به همراه والدین خود در یک روز تعطیل به باغ وحش رفت و با عبور از بین نرده‌های محافظ به یک تمساح غذا داد اما پلیس می‌گوید این کودک برای غذا دادن به حیوانات خیلی کوچک بوده و والدینش نباید نسبت به وی بی‌توجهی می‌کردند.

ورزش برای کودکان چاق

سئول: مقامات می‌گویند دولت کره شمالی قصد دارد از جیب خود هزینه عضویت کودکان چاق در کلاس‌های ورزشی یا هر فعالیتی را که به کاهش وزن آنها منجر شود، بپردازد.

به گفته آنها در 3 سال گذشته تعداد کودکان چاق 3 برابر شده و این مشکل ناشی از عادات تغذیه‌ای بد است. 

به این ترتیب کودکانی که چاق تشخیص داده شوند ماهانه حدود 33 دلار برای عضویت در کلاس‌های ورزشی دریافت خواهند کرد. گفتنی است که دولت برای پرداخت این هزینه از روش پرداخت الکترونیک استفاده می‌کند.

به گفته مقامات، دانش‌آموزان نمی‌توانند از هزینه کردن این پول برای تنقلات و شکلات خودداری کنند و برای اینکه هزینه ورزش آنها صرف خرید تنقلات نشود به آنان کارت‌های الکترونیکی مخصوص ارائه خواهد شد.

دانش آموزان قادر خواهند بود تنها برای پرداخت هزینه کلاس‌های ورزشی از این کارت ها استفاده کنند.

کد خبر 64895

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز