جمعه ۱۲ مهر ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۶
۰ نفر

پاریس: زنی که به صورت غیر مجاز تعداد زیادی بازی رایانه‌ای از اینترنت دانلود کرده بود به پرداخت جریمه‌ای بی‌سابقه محکوم شد.

این زن که نزدیک به 40 سال دارد از مدت‌ها پیش علاقه وافری به بازی‌ های رایانه‌ای پیدا کرد؛ به نحوی که با پسر جوان خود بر سر استفاده از رایانه و انجام این بازی‌ها درگیر می‌شد.

نکته جالب اینکه این زن نه تنها خودش از بازی‌ها استفاده می‌کرد، بلکه نسخه‌های کپی شده را به دوستان خود می داد. به این ترتیب پلیس این زن را دستگیر کرد و او مجبور شد 16 هزار پوند جریمه بپردازد.

البته این زن هنوز هم به بازی‌های رایانه‌ای معتاد است و با وجود اینکه در زندان به سر می‌برد درخواست داده است تا با حضور در کتابخانه زندان از سیستم رایانه‌ای برای بازی استفاده کند.

انگلیسی‌های خانه نشین

لندن : تحقیقات نشان می دهد که بحران اقتصادی همه بخش‌های زندگی انگلیسی‌ها را تحت تاثیر قرار داده است. در چند ماه اخیر وضعیت اقتصادی رو به وخامت گذاشته و افزایش هزینه‌ های زندگی، انگلیسی‌ها را خانه‌نشین کرده است.

آمار نشان می‌دهد که بسیاری از گردشگران انگلیسی برنامه سفر‌های خود را لغو کرده اند و تعدادی دیگر مقصد‌های گردشگری خود را به کشور های نزدیک‌تر و ارزان‌تر تغییر داده‌اند تا هزینه کمتری متحمل شوند.

این در حالی است که شمار گردشگران خارجی که به انگلیس می آیند  کاهش یافته است.

کارشناسان می‌گویند هزینه غذا یکی از دلایلی است که موجب می شود گردشگران با درآمد متوسط از سفر به انگلیس خودداری کنند.

در این بین گردشگران آمریکایی که همواره آمار خوبی از سفر به انگلیس بر جای می‌گذاشتند، نسبت به سفر به این کشور با احتیاط بیشتری عمل می کنند.

خواب‌آلودگی برج مراقبت

آتن: خواب‌آلودگی مامور برج مراقبت فرودگاه موجب شد که 2 فروند هواپیما بیش از نیم ساعت در آسمان معطل بمانند.

این هواپیما‌ها که قصد فرود داشتند و در حال نزدیک شدن به فرودگاه بودند با برج مراقبت تماس گرفتند تا باند برای فرود آنها خالی شود. اما هرچه خلبانان، مامور برج مراقبت را صدا کردند از او جوابی نشنیدند.

البته پیگیری‌های بیشتر خلبان‌ها هم فایده‌ای نداشت و از آنجایی که سوخت آنها رو به اتمام بود  نمی‌توانستند تا فرودگاه دیگری پرواز کنند. به این ترتیب این خلبان‌ها اقدام به چرخ زدن بر فراز آسمان فرودگاه کردند.

سرانجام  پس از گذشت نیم ساعت پرواز مشکوک آنها توجه مقامات فرودگاهی را جلب کرد و آنها باند را برای فرود آماده کردند.

گفتنی است مامور خواب‌آلوده برج مراقبت با صدای فرود هواپیما‌ها از خواب پرید. رئیس این فرودگاه قصد دارد او را به دلیل بی‌توجهی از کار برکنار کند.

روس‌ های ثروتمند

مسکو: در حالی که بازار مسکن در اغلب کشور‌های جهان در رکود به سر می‌برد، روس‌های ثروتمند پول زیادی را بابت خرید خانه‌های اشرافی هزینه می‌کنند.

اخیرا یکی از افراد ثروتمند در مسکو، خانه‌ای 7 طبقه به وسعت هزار و 300 متر مربع در نزدیکی کاخ کرملین خریداری کرده است که پرداخت وجه کاملا نقد برای آن، تعجب همگان را برانگیخته است.

این خانه مجلل که پشت بام درختکاری شده دارد به ارزش 99 میلیون دلار فروخته شده است. کارشناسان می‌گویند با وجود اینکه هنوز بسیاری از مردم روسیه به طور متوسط زیر 700 دلاردرماه درآمد دارند اما در بین همین قشر هم تقاضای قوی برای خرید مسکن وجود دارد.

گفتنی است که فردی که این خانه زیبا را خریداری کرده است در فهرست افراد بسیار ثروتمند روسیه قرار ندارد و تنها یک تاجر موفق است اما بهایی که برای خرید این ملک پرداخت کرده در مسکو بی‌سابقه بوده است

کد خبر 64800

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز