مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۸۷ - ۰۸:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، گفت: مترو تهران از ساعت 5:30 صبح امروز اقدام به جابه جایی نمازگزاران عید فطر به ایستگاه مصلی و ایستگاه بهشتی کرد و به طور تقریبی 400 هزار نفر از مترو برای رفت و برگشت از مصلا استفاده کردند.

مهندس ربیعی در گفت‌وگو با خبرنگار سما با بیان این مطلب اظهار کرد: پیش از آغاز نماز عید فطر سرفاصله حرکت قطارهای مترو چهار دقیقه بود اما پس از اتمام مراسم برای آن که نمازگزاران هرچه سریعتر به مقاصد خود برسند سرفاصله حرکت قطارها به 3 دقیقه رسید و در واقع هرساعت 20 قطار برای جابه جایی نمازگزاران به ایستگاه مصلا و شهید بهشتی اعزام شدند.

وی با بیان این که هر قطار به طور متوسط 3 هزار مسافر را جابه جا می کند تصریح کرد: در هر ساعت در هر جهت حدود 120 هزار نمازگزار توسط مترو جابه جا شدند و در حقیقت استقبال بسیار خوب و گسترده‌ای از مترو صورت گرفت.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، افزود : کلیه خطوط مترو تهران از صبح به صورت رایگان به نمازگزاران عید فطر خدمات رسانی کرد و تمام پرسنل مترو در این مدت آماده باش کامل بودند.

وی در ادامه بیان کرد: با وجود ازدحام جمعیت، عبور و مرور نمازگزاران با نظم و ترتیب در متر صورت می گرفت و هیچ مشکلی برای آن ها در مترو ایجاد نشد.

کد خبر 64693

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز