مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۸۷ - ۲۰:۳۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: فاصله زمانی حرکت قطارهای متروی تهران در ماه مبارک رمضان کاهش می‌یابد.

به گزارش ایرنا، جعفر ربیعی روز دوشنبه (21 مرداد) در مصاحبه‌ای‌ گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، فاصله حرکت قطارها در خط یک به 4 دقیقه و خط دو به 4 و نیم دقیقه کاهش می‌یابد.

وی اظهار داشت: هم اکنون فاصله زمانی حرکت قطارها در خط یک و دو مترو 5 دقیقه است که با تغییر ساعت، تردد مسافران تقلیل خواهد یافت.

وی افزود: هیچ تغییری در فاصله زمانی حرکت قطارهای خط 4 و 5 مترو ایجاد نشده و قطارهای این خطوط، همچون گذشته هر 15دقیقه حرکت خواهند کرد.

ربیعی، با اشاره به افزایش ساعات کاری مترو در ماه رمضان اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان هیچ تغییری در ساعات‌کاری مترو حاصل نشده و آغاز به کارمترو در روزهای غیر تعطیل ازساعت 5 و 30 دقیقه تا ساعت 23 خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه یادآور شد: در روزهای تعطیل مترو‌ کار خود را از ساعت 6 آغاز می‌کند.

وی با اشاره به جابجایی ساعات اوج تردد در مترو گفت: ساعت 15 تا 18 از شلوغ‌ترین ساعات تردد مسافر در مترو است که با آغاز ماه رمضان، این ساعات تغییر کرده و از ساعت 16 آغاز می‌شود‌.

ربیعی، با اشاره به افزایش مسافران مترو در مهرماه تاکید کرد: با آغاز سال جدید تحصیلی در مهرماه‌، تعداد قطارهای موجود در مترو افزایش نمی‌یابد.

این مسوول با تاکید براینکه در مهرماه، 10 درصد به تعداد سفرهای مترو افزوده می‌شود، پیش بینی کرد: در این ماه تعداد سفرهای مترو روزانه به یک میلیون و700 هزار سفر برسد.

وی با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده در مهرماه خاطر نشان کرد: با تعمیر قطارهای خراب و افزودن آنها به ناوگان جاری، تلاش می‌شود تعداد قطارها در خطوط، به منظور تسهیل تردد مسافران افزایش یابد.

کد خبر 60415

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز