هفته‌نامه‌ی دوچرخه: دومین جشنواره‌ی ملی «قهرمان من» با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز آفرینش‌های هنری بسیج، شهرداری تهران، انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی و دیگر مراکز فعال در زمینه‌ی تولیدات فرهنگی متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی برگزار شد

قهرمان من

این جشنواره با محور طراحی گرافیکی محصولات نوشت‌افزار، پوشاک، سرگرمی و دیگر محصولات جانبی فرهنگی و با موضوع قهرمانان ملی در دو بخش دانش‌آموزی و طراحان و تولیدکنندگان حرفه‌ای برگزار می‌شود. در بخش دانش‌آموزی این جشنواره، بچه‌های هنرمند می‌توانند نوشت‌افزارها را با طرح قهرمانانشان تزیین کنند.

به گزارش خبرنگار دوچرخه و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نشست خبری دومین جشنواره ملی قهرمان من، امروز دوشنبه، ۲۲ آذر با حضور مهدی یوسف‌وندی، مدیر خانه‌ی خلاق تم، حسین شکاری، دبیر جشنواره‌ی قهرمان من  و محمد یقینی، مدیرعامل مجمع ایران نوشت در مجموعه‌ی فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه برگزار شد.

حسین شکاری، دبیر این جشنواره، در این نشست گفت: «این جشنواره را برگزار می‌کنیم تا بگوییم ما در کشور قهرمان داریم‌؛ قهرمان یعنی مدافعان سلامت، شهید علی لندی، قهرمان یعنی مریم میرزاخانی و سردار سلیمانی.

شکاری با اشاره به این‌که از امروز فراخوان جشنواره منتشر شده، ادامه داد: «علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره‌ی قهرمان من تا ۲۲ دی  فرصت دارند آثار خود را برای جشنواره ارسال کنند. این آثار از نظر گرافیکی، فرهنگی، کودک و روان‌شناسی، از ۲۲ تا ۳۰ دی  داوری می شوند. اختتامیه‌ی جشنواره قهرمان من هم ۳۰ دی  است و نمایشگاه آن تا ۱۵ بهمن  برپاست.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر و ارسال آثارشان به دبیرخانه‌ی جشنواره به آدرس www.ghahreman.ir مراجعه کنند.

کد خبر 643103

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha