پنجشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۶:۲۱
۰ نفر

آلما توکل: لطفاً اگر جنبه دارید و حالتان خوب است و هی نمی‌خواهید لوس‌بازی دربیاورید و حالتان بد شود، این کتاب را بخوانید.

آقای نویسنده، این کتاب را برای آن دسته از افرادی نوشته که چرک زیر ناخن‌هایشان جمع شده و هفت، هشت سالی هست که مسواک هم نزده‌اند.

حالا اگر جنبه دارید، بنده کمی تا قسمتی از این کتاب را برایتان معرفی می‌کنم تا بدانید اصلاً و ابداً امکان ندارد که طنزپردازها به فکر اوقات فراغت شما نباشند.

اولش گمان نمی‌کردیم که این کتاب بتواند دل مرده و پژمرده ما را نورباران کند،  اما بعد  دیدیم که سیدسعید هاشمی با همکاری و همیاری لاله ضیایی کتاب طنزی را با قیمت 1900 تومان در اختیارمان گذاشته که اگر نخوانده بودیمش نصف عمرمان بر فنا بود. بعد فهمیدیم که محله‌ای وجود دارد به نام «محله میکروب‌خان» که توی آن میکروب‌های نوجوان و جوان هم زندگی می‌کنند و موهای سیخ‌سیخی دارند و بابا، مامان‌هایشان حساسند که مبادا آنها تا نصفه شب لای دندان‌های آقای پیرمرد بمانند و گیر دوستان ناباب بیفتند!

بعد ما همین‌طور کتاب را ورق زدیم و دیدیم آقای نویسنده دست گذاشته روی چندشناک‌ترین چیزهای ممکن تا یادمان بیندازد که کتاب او می تواند آموزشی هم باشد.

پس بدانید و آگاه باشید که انتشارات «کتاب چرخ  فلک» کتاب «محله میکروب‌‌خان» را چاپ کرده تا مطلب‌های آن به سمع و نظر شما یاران برسد، تا شما با زندگانی پر از داستان این موجودهای عجیب‌وغریب آشنا شوید. چون لازم است که ما بدانیم میکروب‌ها هم برای خود روز ملی و روزهای خاصی دارند و اسم معلم مدرسه‌شان آقای میکروب‌پور است.
حال اگر جنبه دارید و حالتان خوب است و می‌توانید شاهد قتل‌عام میکروب‌ها باشید، هنگام مطالعه کتاب، دستمال کاغذی را فراموش نفرمایید.

   با احترام - میکروبه میکروبیان

کد خبر 62817

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز