شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۶:۲۴
۰ نفر

منصور پورحیدری: با حوصله‌ بازی می‌کنند و اگر به گل برسند در قید و بند بازی فوتبال قرار نمی‌گیرند. از سویی میزبانی در نخستین بازی مرحله مقدماتی برای آنها یک امتیاز مهم محسوب می‌شود.

 در واقع عربستان و دیگر کشورهای عربی و حتی کشورهای آسیای شرقی از لحاظ امکانات و برنامه‌ریزی به مراتب شرایط بهتری نسبت به فوتبال ایران دارند.

تیم‌ملی ما مجبور شد که بازی با فلسطین را دیداری تدارکاتی بداند. درحالی که عربستان با پاراگوئه و سمپدوریا بازی تدارکاتی انجام داد، اما تیم‌ملی ایران با توانایی‌های فردی بازیکنان می‌تواند در ریاض کار را به سود خود تمام کند. ما از لحاظ مهره‌های تکنیکی شرایط خوبی داریم اما نباید دچار هرج و مرج تاکتیکی شویم، ضمن اینکه معتقدم بازیکنان ما همیشه در شرایط حساس و سخت دست به کارهای بزرگی زده‌اند. علی دایی شناخت خوبی از عربستان دارد. به خوبی می‌داند که عرب‌ها تمایل زیادی برای به حاشیه‌کشیدن بازی دارند.

به همین دلیل بازیکنان باید منطقی بازی کنند و البته با ارائه بازی سرعتی و ضدحمله اختیار بازی را از حریف حرفه‌ای بگیرند. فکر می‌کنم ما  در این بازی نباید به پیروزی فکر کنیم. کسب تساوی در خانه حریف آن هم تیمی همچون عربستان هم به نفع ما تمام می‌شود. البته یک موضوع دیگری هم وجود دارد و آن نقش بازیکنان با تجربه در تیم‌ملی است. بازیکنانی مثل نکونام و هاشمیان می‌بایست بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند.

کد خبر 62555

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز