یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۹:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی با عربستان در ریاض در خصوص میزان رضایت‌اش از این نتیجه و عمکرد بازیکنان صحبت کرد.

به گزارش ایسنا علی دایی در نخستین واکنش گفت: وضعیت بدنی بازیکنان‌مان به قدری خوب بود که ما هیچ کمبودی را احساس نکردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال درباره‌ بازی با عربستان گفت: ما دو نیمه‌ متفاوت را پشت سر گذاشتیم. نیمه‌ اول عربستان بهتر بود و بازیکنان ما به دلیل جو ورزشگاه تحت تاثیر قرار گرفتند و به ارسال توپ‌های بلند هوایی روی آوردند که این مساله به هیچ وجه خواست ما نبود.

وی درباره‌ گلی که ایران دریافت کرد، گفت: در تمرینات به بازیکنان گوشزد کرده بودیم که دفاع راست‌شان بازیکن خطرناکی است و باید مراقب او باشند. با این حال ما از همین ناحیه ضربه خوردیم، با وجود این در نیمه‌ دوم عملکرد بهتری داشتیم و توپ را روی زمین آوردیم و کاری را انجام دادیم که مدت‌ها دنبال آن بودیم.

دایی درباره‌ وضعیت بدنی بازیکنان هم گفت: از نظر قدرت بدنی بسیار بهتر از حریف بودیم و عربستانی‌ها بریده بودند. با اینکه بازی مساوی بود آنها چند بار خودشان را روی زمین انداختند تا همین یک امتیاز را هم کسب کنند. از ابتدا تلاش ما این بود که سه امتیاز را کسب کنیم. اما، خدا را شکر یک امتیاز را گرفتیم تا دست خالی به ایران برنگردیم و شرمنده مردم نشویم.

وی درباره‌ عملکرد نه چندان خوب بازیکنان لژیونرها گفت: این مساله طبیعی بود. آنها مدت کمی را کنار هم تمرین کرده بودند. این در حالی بود که عربستان تنها یک لژیونر داشت و این تیم سه ماه دور هم بود. متاسفانه ما زمانی کمی را در کنار هم کار کردیم و فرصت کافی در اختیارمان نبود.

وی درباره‌ احتمال دعوت مهدی مهدوی‌کیا به تیم ملی گفت: در بازی مقابل عربستان مجید غلام‌نژاد یکی از بهترین‌ها بود. شاید در آینده به حرف من برسید. در ضمن اگر احتیاج بود، از مهدی و دیگر بازیکنان جدید استفاده می‌کنیم.

دایی درباره‌ زمان اضافه شدن روته‌مولر به کادرفنی تیم ملی گفت: قطعا از بازی آینده روته‌مولر را در کنارمان خواهیم داشت. برای بازی‌های آینده او برنامه‌ای با فدراسیون فوتبال آلمان و فیفا ندارد و می‌تواند به ما کمک کند.

کد خبر 62729

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز