همشهری‌آنلاین: کاپیتان تیم ملی فوتبال عربستان اعلام کرد: بازی سخت و دشواری در برابر تیم ملی فوتبال ایران خواهیم داشت

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از منابع خبری عربستان، "یاسرقحطانی " گفت: ما کاملا درک می‌کنیم که تیم ملی فوتبال ایران، برای شکست به عربستان نخواهد آمد که این حق قانونی این تیم است، لذا نمی‌توان گفت در اولین دیدار بازی آسانی در پیش داریم.

وی بااشاره به این مطلب تاکید کرد: تیم ملی فوتبال عربستان با حمایت مردم این کشور تمام سعی و تلاش خود را برای پیروزی و ارایه یک بازی خوب بکار خواهد گرفت.

قحطانی با اشاره به آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال عربستان گفت: تیم به لحاظ روحی درشرایط مناسبی قرار دارد و تمامی بازیکنان برای انجام یک دیدار قابل قبول به مربیگری "ناصرالجوهر" از سطح آمادگی بسیار خوبی برخوردار هستند.

وی با تاکید بر اینکه همیشه بازی اول مهم و سرنوشت ساز است، افزود: تیم ملی فوتبال عربستان در کسب سه امتیاز این بازی ذره ای کوتاهی نخواهد کرد،بنابراین تمام تلاشمان برای ارایه یک بازی خوب و تحقق یک پیروزی شیرین است.

تیم ملی فوتبال عربستان سعودی در چارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی ، شنبه شب میزبان تیم ملی فوتبال ایران خواهد بود.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم این رقابتها با تیم های فوتبال عربستان، کره شمالی، امارات عربی متحده و کره جنوبی همگروه است.

بعد از ظهر امروز پنجشنبه، کاروان تیم ملی فوتبال ایران به مربیگری علی دایی وارد ریاض پایتخت عربستان سعودی خواهد شد

کد خبر 62497

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز