شنبه ۹ شهریور ۱۳۸۷ - ۲۱:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و بازگشایی مدارس در سال جاری با شدت عمل هر چه بیشتر و با هدف تشدید برخورد با واحدهای متخلف از فردا به صورت هماهنگ و عملیاتی در سراسر کشور آغاز می‌شود.

 به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از  کمیته مشترک اطلاع رسانی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان تعزیرات حکومتی، طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و بازگشایی مدارس از یکشنبه دهم شهریور در سه مقطع زمانی تعریف شده در حال اجراست.

نظر به اهمیت ثبات نسبی قیمت‌ها و ممانعت از افزایش بی رویه و خودسرانه قیمت‌ها در آستانه ماه مبارک رمضان و بازگشایی مدارس، طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان با هدف تنظیم بازار و رصد کردن عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی اجرا می‌شود.

مرحله مقدماتی این طرح از اول شهریور شامل محورهای عمومی طرح نظارتی از جمله تبلیغات، اطلاع رسانی و هماهنگی با مراجع ذی ربط آغاز شد و مرحله اجرایی این طرح از دهم شهریور آغاز می‌شود و تا دهم مهر ادامه می‌یابد.

در این طرح بازرسان سازمان‌های بازرگانی در سراسر کشور به صورت هماهنگ و منسجم با سازمان تعزیرات حکومتی در بخش کالایی بر نحوه عملکرد و فروشگاه‌ها واحدهای اقتصادی عرضه کننده کالاهایی نظیر: لوازم و تحریر، کیف و کفش، مانتو مدارس، فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف کارکنان، نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و اقلام کالایی نظیر: خرما، زولبیا و بامیه، مواد لبنی و پروتینی، سهمیه نذورات و لوازم التحریرو آموزشی و در بخش خدمات بر چگونگی فعالیت شرکت‌های مسافربری، حمل و نقل درون شهری، اماکن تفریحی، فرهنگی، سیاحتی و زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری، رستوران های بین شهری، تعمیرگاه های خودرو، آتلیه های عکاسی و خیاطان نظارت ویژه و مستمر خواهند داشت.

شهروندان می‌توانند موارد تخلف را از طریق تلفن 124 اطلاع دهند

کد خبر 62040

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز