مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
۰ نفر

آمارهای رسمی اعلام شده از قربانیان کرونا در مازندران طی سال جدید نشان می‌دهد که از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا امروز به طور میانگین روزانه هفت نفر در این استان جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند.

مرگ - کرونا - کفن و دفن

به گزارش همشهری آنلاین، شیوع کرونا در مازندران و بالا رفتن تعداد بستری‌شدگان در این استان مانند سایر نقاط کشور افزایش تعداد قربانیان مازندرانی کرونا را در پی داشت و نمودار مرگ و میر کرونایی در این استان را روی شیب صعودی قرار داده است.

به استناد آمارهای رسمی اعلام شده از سوی دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل از یکم فروردین ۱۴۰۰ تا بعدازظهر امروز دست‌کم ۱۹۲ نفر در این استان بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند. به جز سه‌شنبه سوم فروردین که تنها روز بدون مرگ کرونایی مازندران در سال جاری بود، کمترین تعداد مرگ کرونایی این استان در روز سه‌شنبه ۱۰ فروردین با یک نفر فوتی بود و بیشترین تعداد فوتی‌های کرونایی سال جدید مازندران با ۱۶ نفر مربوط به دیروز و امروز -۲۶ و ۲۷ فروردین- است.

همچنین در حال حاضر ۲۷۷ بیمار بدحال کرونایی نیز در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی این استان بستری هستند. تعداد بیماران بدحال کرونایی مازندران در نخستین روز سال جاری ۱۱۳ نفر بود که در روز سوم فروردین به ۱۰۰ نفر نیز کاهش یافت. اما از چهارم فرودین این آمار در روندی صعودی قرار گرفت و روز ۱۷ فروردین به مرز ۲۰۰ نفر رسید.

آخرین آمار مجموع بستری‌شدگان کرونایی دو دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز ۱۶۰۲ نفر است که نسبت به ۴۴۱ نفر بستری‌شده یکم فروردین رشد حدودا چهار برابری را نشان می‌دهد.

کد خبر 595404

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha