گروه حوادث: در حالی که قتل 4 عضو خانواده توسط یک مرد جنایتکار، مردم اتریش را در شوک فرو برده، ناپدید شدن عجیب این جنایتکار اتریشی به‌عنوان یک معمای حل نشده باقی مانده است.

نخستین ردزنی‌های پلیسی از فرار این جنایتکار به جمهوری چک حکایت دارد. چهارم جولای گذشته – چهاردهم تیرماه- کارآگاهان پلیس استراسشوف  منطقه‌ای روستایی در 20 کیلومتری وین اتریش، در جریان جنایت وحشتناکی قرار گرفتند که در جریان آن مرد جنایتکاری به نام جوزف برینز بعد از کشاندن 4 عضو خانواده‌اش به خانه‌ای روستایی، آنها را با شلیک گلوله از پای درآورده بود.

ماجرای این جنایت روز بعد و هنگامی فاش شد که مرد جنایتکار با اقوامش تماس گرفت و به آنها گفت که روز قبل خواهر و برادرش و همسران آنها را در خانه خود در منطقه روستایی استراسشوف به قتل رسانده و اجساد آنها را همان جا رها کرده است و اکنون نیز قصد خودکشی دارد.

با گزارش موضوع، تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس اتریش پس از محاصره خانه روستایی، قدم به داخل خانه گذاشته و با اجساد 4 زن و مرد که با شلیک گلوله از فاصله نزدیکی به قتل رسیده بودند،  روبه‌رو شدند.

با کشف اجساد، عملیات پلیس جنایی اتریش برای به دام انداختن جوزف برینز به‌عنوان مظنون کلیدی در این جنایت آغاز شد اما تا روز بعد که موتورسیکلت این مرد در نزدیکی یک ایستگاه قطار پیدا شد، هیچ سرنخی از وی در دست پلیس نبود.

با پیدا شدن این سرنخ، کارآگاهان پلیس دریافتند مرد جنایتکار روز گذشته سوار بر قطاری از روستای محل جنایت دور شده اما تحقیقات برای یافتن مکانی که وی به آنجا گریخته بود هیچ نتیجه‌ای در برنداشت.

از آنجا که به‌نظر می‌رسید مرد جنایتکار بعد از این جنایت از اتریش خارج شده باشد، کارآگاهان پلیس جنایی اتریش از اینترپل ( پلیس بین‌الملل ) کمک خواستند تا مرد جنایتکار را به دام بیندازند و به این ترتیب تحقیقات گسترده‌ای برای یافتن قاتل 4 عضو خانواده آغاز شد.

با گذشت نزدیک به 3 هفته از این ماجرا، هفته گذشته پلیس اینترپل در تحقیقات خود دریافت که این مرد جنایتکار احتمالا بعد از ارتکاب جنایت‌ها به جمهوری چک یا کشور اسلواکی گریخته است و تحقیقات بر یافتن این مرد متمرکز گردید اما پلیس در این کشور نیز هیچ سرنخی از وی به دست نیاورد و به این ترتیب پلیس با این معمای عجیب  روبه‌رو شده است که چگونه یک مرد عادی توانسته است به این راحتی از تعقیب ماموران این 3 کشور بگریزد.

به گزارش مطبوعات اتریش، تحقیقات پلیسی نشان می‌دهد این جنایت بعد از آن رخ داده که بین برینز و خواهر و برادرانش بر سر خانه‌ای که وی در آن ساکن بوده درگیری شدیدی پیش آمده است و او  تصمیم به انتقام‌جویی گرفته است.

کد خبر 58997

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز