یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۸۷ - ۰۷:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: مرد ژاپنی با استفاده از چاقو دست کم ۷ تن را کشت و ۱۱ نفر دیگر را به شدت مجروح کرد.

به گزارش رویترز، مرد ژاپنی با در دست داشتن چاقو در محله پر رفت و آمد خرید وسایل الکترونیکی در توکیو اقدام به کشته و زخمی کردن شماری از شهروندان ژاپنی کرد.

این حادثه ظهر روز  یکشنبه ۸ ژوئن (۱۹ خرداد) به وقت محلی روی داده‌است.


این حادثه فضای آکی‌هابارا را ملتهب کرده‌است

گزارش بی بی سی نیز حاکی است، این مرد ناشناس ابتدا با مجروح کردن عابران در منطقه"آکی هابارا" در ساعات اولیه بعد از ظهر جنایت مرگبار خود را آغاز کرده و توانست در مدت کوتاهی حداقل ۱۸ نفر را با چاقو به شدت مجروح کند که ۷ نفر قبل از رسیدن آمبولانس‌ها جان خود را از دست دادند.

این حادثه فضای محله آکی‌هابارا که در آن، انواع وسایل الکترونیکی، بازی‌های ویدئویی و کتابهای کمیک خشن به فروش می‌رسد و روزانه صدها جوان در آن تردد می‌کنند، را ملتهب کرده‌است

بی‌بی‌سی در گزارش خود آورده‌است که ضارب ابتدا با یک کامیون اجاره‌ای به وسط جمع مردم رانده و سپس پیاده شده و به طور تصادفی اقدام به چاقوزنی به حاضران کرده‌است.


ضارب ۲۵ ساله در دستان پلیس

در همین حال سخنگوی پلیس با اعلام خبر دستگیری ضارب به نقل از وی اعلام کرده است که «از زندگی خسته شده و به قصد آدمکشی به آکی‌هابارا آمده بوده است».

ضارب که تیموهیرو کاتو نام دارد ۲۵ ساله است و جان باختگان اقدام دیوانه‌وار وی، ۶ مرد ۱۹ تا ۷۴ ساله و یک زن ۲۱ ساله هستند.

کد خبر 54238

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز