همشهری آنلاین‌: فرماندار کالیفرنیا از عملکرد ارتش آمریکا در جنگ علیه عراق به شدت انتقاد کرد.

به گزارش آشوشیتد پرس،آرنولد شوارتزنگر که در برنامه تلویزیونی "امشب" حضور یافته بود،گفت:"ما اشتبا‌هات زیادی در جریان جنگ عراق مرتکب شدیم،به همین دلیل باید به سرعت یک استراتژی خروج (از عراق) طراحی کنیم."

آرنولد پیشتر از جنگ علیه عراق حمایت کرده بود.از همین رو سخنان اخیر وی تحت عنوان شدید ترین انتقاد آرنولد از سیاست‌های بوش در قبال جنگ عراق ارزیابی شده‌است.

این هنرپیشه سابق سینما در پاسخ به سوالی درباره ارتباطش با بوش به طعنه گفت:ربط دادن من با بوش به مثابه ربط دادن من با جایزه اسکار است.در طول سال‌ها فعالیت سینمایی جایزه اسکار هیچگاه به آرنولد اختصاص نیافته‌است.آرنولد به سوالی که نظر وی را در مورد کنار گذاشتن رامسفلد از دولت بوش خواسته شده بود، پاسخی نداد.

درجریان این برنامه تلویزیونی که از شبکه ان بی سی پخش می‌شد،حاضران از وی به دلیل حضور نداشتن رقیب دموکراتش در برنامه انتقاد کردند.

تعداد اندکی از طرفداران انجلیدس رقیب احتمالی آرنولد برای تصدی مقام فرماندار کالیفرنیا در بیرون از استودیو حضور داشتند شعار‌ می دادند: این برنامه تلویزیونی ضبط شده(منظور تصاویری است که در آن غیبت رقیب آرنولد مشهود است) از همین رو آرنولد (به دلیل رسوایی) باید برود.

کد خبر 5784

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز