همشهری آنلاین: تغییر ساختار نتیجه تغییر ماهیت تهدیدات است هدف از تغییر ساختار سپاه تقویت توان رزم و بالا بردن امادگیهای دفاعی درنیروی زمینی و مقاومت بود

به گزارش  واحد مرکزی خبر از تهران، به نقل از  روابط عمومی دفتر فرماندهی کل سپاه سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در مراسم تودیع ومعارفه فرماندهان نیروی زمینی، مقاومت و پایگاه ثارالله تهران با اعلام این مطلب افزود: بحث ساختار جدید نیروی زمینی و مقاومت سابقه چندین ساله دارد که بررسیهای دقیق کارشناسی آن در مراکز راهبردی سپاه و ستاد کل نیروهای مسلح انجام شد.

وی گفت: پس از بررسی‌ها اصول و مبانی 9 گانه تحول در سپاه به تصویب مقام معظم فرماندهی کل قوا رسید که هدف اصلی آن تقویت توان رزم و بالا بردن آمادگیهای دفاعی بود تا سرانگشتان سازمان سپاه بتواند وظایف خود را بهتر و قوی تر از قبل انجام دهند.

فرمانده کل سپاه در ادامه به قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در ستاد کل نیروهای مسلح بویژه حمایت های سردار سرلشکر فیروزآبادی خاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته تغییرات زیادی در سپاه نداشتیم، اما در سال‌های اخیر با توجه به تغییر نوع تهدیدات خارجی و پیشرفت فناوری‌های رزمی تغییرات ضرورت پیدا کرده است.

وی در پایان عملی کردن طرح تحول و تعالی را بسیار دشوارتر از طراحی و برنامه ریزی آن دانست و برهمت مسئولان و فرماندهان برای تحقق این امر تاکید کرد

کد خبر 57791

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز