همشهری آنلاین: سامانه پاسخگویی مکانیزه سپاه، با حضور سرلشکر جعفری در روز پاسدار افتتاح شد

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، در مراسم افتتاح سامانه پاسخگویی مکانیزه سپاه با نام "مبین"، سردار کارگر رئیس دفتر فرماندهی کل سپاه اظهار داشت: با توجه به تاکید رهبر انقلاب در قبال پاسخگویی به مردم و کارکنان و نیز تاکید سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه در خصوص تحول و تعالی در این نیرو، سیستم یاد شده برای پاسخگویی مسئولان طراحی شده است.

وی تاکید کرد: مهمترین عنصر سپاه، نیروی انسانی است و فرآیند راه اندازی سیستم مبین به سرعت و با همکاری معاونت فناوری اطلاعات سپاه بوده است تا به کمک طرح تحول و تعالی بیاید.

به گفته کارگر، با توجه به مشغله کاری فرماندهان، این سامانه به کمک حل مشکلات احتمالی کارکنان آمده و در سال نوآوری و شکوفایی، فرهنگ پاسخگویی سریع و مدرن به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: این سامانه پاسخگویی امروز و به مناسبت روز پاسدار به صورت آزمایشی راه‌اندازی شده و تا نیمه شعبان مشکلات اجرای آزمایشی آن حل می‌شود.

سرهنگ سید مجید هاشمی‌دانا مدیر این سامانه نیز با بیان اینکه با راه‌اندازی سیستم "مبین"، تلاش می‌شود فرهنگ پاسخگویی را بیش از همیشه ارتقا دهیم و در کنار آن با حفظ منزلت پاسداران، جوابها ارائه شود.

مدیر روابط عمومی دفتر فرماندهی کل سپاه با یادآوری اینکه سامانه پاسخگویی سپاه با بازدید از سامانه‌های شهرداری، ناجا، سازمان بازرسی و ریاست جمهوری طراحی و اجرا شده، گفت: با اینکه می‌گفتند اجرای این سیستم بیش از 1 سال طول می‌کشد اما با همت متخصصان سپاه و بسیجی‌وار در چند ماه اجرا شد و اپراتورهای ما نیز کارشناسان با تحصیلات بالا و روابط عمومی مطلوب هستند.

به گفته وی، این یسیتم از طریق تلفن، صندوق صوتی شبانه، صندوق پستی و نامه پذیرای مسائل مورد نظر پاسداران و بسیجیان است و افزود: فرمانده محترم کل سپاه نیز خواستار توجه همه فرماندهان به این سامانه پاسخگویی شده اند.

دانا تاکید کرد: با تحلیل فراوانی نوع موضوعات مطرح شده توسط پاسداران و بسیجیان، پیشنهاداتی برای ارائه بخشنامه و آئین‌نامه هم داده خواهد شد تا مسائل عمومی به صورت یکسره حل شود. این سامانه با شماره تلفن 35233333 به فعالیت می‌پردازد.

کد خبر 59897

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز