سال‌ها در حوزه ورزش فعالیت کرده و اکنون که در شرایط کرونایی به سر می‌بریم تلاش می‌کند تا از امکانات نوین برای اشاعه ورزش در خانواده‌ها استفاده کند.

اول

«سعید عزیزی» مدیر اداره ورزش شهرداری منطقه ۱۸، از راه‌اندازی کلاس آموزش مجازی ورزش و تندرستی در گروه‌های مجازی و محلی منطقه صحبت می‌کند و می‌گوید: «با هماهنگی انجام شده با مدیران گروه‌های مجازی محله از جمله یافت‌آباد، خلیج‌فارس، فردوس، تولیددارو، شهرک ولی‌عصر(عج)، صادقیه، شهید رجایی، بهداشت و... مقرر شده تا در زمان‌بندی مناسب کلیپ‌های ورزشی را در صفحه‌های مجازی منتشر کنیم و بازتاب آن نیز از مخاطبان جمع‌آوری و به اداره ورزش منتقل شود.»

 مدیر اداره ورزش منطقه ۱۸ از ویژگی بارز کلاس‌های آموزشی آنلاین صحبت می‌کند و می‌گوید: «در این آموزش‌ها به تقسیم‌بندی گروه‌های سنی از نونهالان، نوجوانان و بزرگسال توجه شده و مربیان ورزشی حرکات ورزشی مناسب این گروه‌ها را آموزش می‌دهند.» عزیزی عنوان می‌کند که منطقه ۱۸ جزو مناطق قهرمان‌پرور است و در بسیاری از رشته‌های ورزشی از جمله کشتی، کاراته، دومیدانی، بوکس، تیراندازی و فوتبال، نماینده ورزش در مسابقات کشوری و جهانی دارد. خوشبختانه مدیریت شهری با درک درستی که از موقعیت ویژه این منطقه دارد تلاش می‌کند تا امکانات ورزشی را برای استفاده شهروندان بیشتر کند. برای نمونه ورزشگاه شهید دستجردی که دارای امکانات ویژه مخصـــوص آمــوزش رشـــــته کشـتی است.

کد خبر 577687

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha