طوبا ویسه: «دیوَُن رودریگز»، 24ساله‌ و اهل نیویورک است که عاشق نقاشی و طراحی از آدم‌هاست. او در سفرهایی که با مترو داشت، آن‌قدر طراحی و نقاشی کرد که حالا به چهره‌ی مشهوری تبدیل شده است.

نقاش مترو

او واقعیت آدم‌های خسته‌ای را که از سر کار برمی‌گردند، با تمام مشکلات و دل‌تنگی‌هایشان به تصویر می‌کشد.  او همیشه یک مداد طراحی و دفتر نقاشی همراه دارد و از مراحل کارش هم ویدیو می‌گیرد. او به‌خاطر همین ویدیوها در اینستاگرام حسابی مشهور شده است. اما چیزی که ما از رودریگز یاد می‌گیریم، این نیست که چه‌قدر مشهور شده و در فضای مجازی دنبال‌کننده‌های بسیاری دارد؛ این مهم است که اگر می‌خواهید در  نقاشی و طراحی حرفه‌ای شوید، فقط یک راه دارید؛ تمرین، تمرین و تمرین! رودریگز، این نقاش جوان، ساعت‌ها طراحی کرده است؛ طراحی‌هایی حرکتی و حسی از آدم‌هایی که در اطرافش می‌دیده است. چیزی که به کارش  شخصیت داده... پس اگر به طراحی علاقه دارید می‌توانید به‌صورت مداوم طرح بزنید و خسته نشوید.

راستی اگر دوست دارید بیش‌تر با کار این هنرمند آشنا شوید و ویدیوی طراحی‌های او را تماشا کنید، می‌توانید در روزهای آینده به اینستاگرام دوچرخه به نشانی زیر سر بزنید:  @docharkheh_weekly

کد خبر 571552

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha