طوبا ویسه: این کرونا همه‌ی معادلات را به‌هم ریخت. این‌که گاهی با دوستانمان و دبیر هنر به ن‌مایشگاه‌ها و موزه‌ها می‌رفتیم را هم به‌هم ریخت. حالا حتی دوستانمان را هم نمی‌بینیم؛ چه برسد به این‌که با هم برویم دوسالانه‌ی مثلاً سرامیک.

سرامیك  قدیمى‌ترین هنر انسان

اما راه‌حلی وجود دارد؛ از دهم آبان‌ماه در فرهنگ‌سرای نیاوران، یازدهمین نمایشگاه دوسالانه‌ی ملی سرامیک ایران برقرار است و شما می‌توانید با مراجعه به سایت فرهنگ‌سرای نیاوران، از این نمایشگاه به‌صورت مجازی بازدید کنید. در این دوره از دوسالانه‌ی سرامیک، ۹۴ اثر از ۸۷ هنرمند توسط شورای انتخاب برای شرکت در نمایشگاه ‏انتخاب شده‌اند. شورای انتخاب این دوره «مجتبی قربانی ‌شاه‌کوچکی»، «مجید ضیایی»، «بیتا فیاضی»، «محمود محرمی»، «نفیسه خلج» و «‏بهزاد اژدری» بوده‌اند.

سرامیک، از قدیمی‌ترین هنرهای بشر از دیرباز تا امروز است و کشور ما هم دارای قدیمی‌ترین گنجینه‌های سرامیک از هزاره‌های دوراست.

می‌گویند ایرانیان از ده هزار سال قبل از میلاد سفالگری می‌کردند. اما حالا شما در این نمایشگاه حجم‌های سرامیکی با دغدغه‌های انسان معاصر را می‌بینید؛ سردرگمی‌ها و فضاهای انتزاعی مدرن و...

از زمانی که محدودیت‌های جدید وضع شده، متأسفانه یا خوشبختانه، نمایشگاه‌ها بازدید حضوری ندارند؛ پس به‌صورت حضوری به بازدید از این نمایشگاه نروید و به‌شکل مجازی از نمایشگاه دیدن کنید. این بازدید مجازی از طریق نشانی fniavaran.ir  و به‌صورت ۳۶۰درجه برای علاقه‌مندان قابل مشاهده است. کافی است به سایت فرهنگ‌سرای نیاوران مراجعه و در فضای بازدید ۳۶۰ درجه‌ی یازدهمین دوسالانه‌ی سرامیک ایران شرکت کنید.

کد خبر 567630

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha