مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
۰ نفر

مسابقه‌های آنلاین قهرمانی پومسه آسیا از ۲۲ تا ۲۴ آبان به میزبانی کره جنوبی برگزار شد و استاد نرجس شریفی، بانوی افتخارآفرین جیرفتی در رده سنی بزرگسالان مقام سوم را از آن خود کرد.

نرجس شریفی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی اِرم‌بین، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت گفت: مسابقه‌های  قهرمانی پومسه آسیا با حضور ورزشکارانی از ۱۴ کشور برگزار شد، رده‌های سنی این مسابقه‌ها را جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان تشکیل دادند.

دارنده مدال طلای جهانی پومسه، سطح مسابقه‌های آسیایی را بسیار بالا برشمرد و افزود: با توجه به برخط بودن این مسابقه‌ها تحت فشار روانی زیادی قرار داشتم.

نرجس شریفی افزود: برای ضبط فیلم به تهران رفتیم و با توجه به برخط برگزار شدن مسابقه‌ها مجبور شدیم چندین مرتبه ضبط انجام دهیم تا بهترین را انتخاب کنیم. در پایان مسابقه‌های آسیایی به ترتیب تیم کره جنوبی، ایران یک و ایران دوم و تیم فلیپین مقام‌های اول تا چهارم را کسب کردند.

شریفی به مسابقه‌های پیش روی خود اشاره کرد و گفت: روز دوشنبه ۲۶ آبان برای شرکت در مسابقات جهانی دانمارک عازم تهران می‌شوم تا ضبط حرکات انجام و برای هیات داوران ارسال شود.

 بانوی تکواندو کار جیرفتی پیش از این در ادامه موفقیت‌های مقتدرانه خود موفق به کسب مدال طلای مسابقه‌های جهانی هانمادانگ کره جنوبی شده بود.

شهرستان جیرفت با ۳۱۶ هزار نفر جمعیت در ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع است.  

کد خبر 565158

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha