جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۱:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال اتریش با گلی که در واپسین لحظات دیدار با لهستان به ثمر رساند، همچنان امیدوار به صعود به دور بعدی رقابت‌های یورو ۲۰۰۸ باقی ماند.

تیم فوتبال اتریش، یکی از دو میزبان رقابت‌های یورو ۲۰۰۸، پنجشنبه شب (۲۳ خرداد)  در حالی که در ورزشگاه ارنست هاپل شهر وین به مصاف لهستان رفته بود، به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک دست پیدا نکرد اما همچنان از بخت صعود به دور بعدی این رقابت‌ها برخوردار است.

گوئریرو، در دقیقه ۳۰ این دیدار تیم لهستان را پیش انداخت و در حالی که بازی، سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه دوم را پشت سر می‌گذاشت، واستیک، از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشید تا علاوه بر کرواسی، هر سه تیم گروه B  رقابت‌های یورو ۲۰۰۸، بخت صعود به دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها را داشته باشند.

به گزارش فارس از دیدار تیم‌های اتریش و لهستان، ۵۱ هزار نفر دیدن کردند. تیم اتریش روز دوشنبه به مصاف آلمان می‌رود و تنها در صورتی می‌تواند به عنوان تیم دوم گروه به دیدار بعدی راه پیدا کند که برنده از زمین خارج شود.

تیم لهستان هم باید کرواسی را ببرد تا بلکه با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به اتریش میزبان، شانسی برای صعود به دور بعدی رقابت‌ها داشته باشد.

کد خبر 54766

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز