دسترسی جدید برای اهالی خیابان الله‌اکبر در محله شهدای گمنام ایجاد می‌شود.

خیابان الله اکبر

همشهری آنلاین: دسترسی جدید برای اهالی خیابان الله‌اکبر در محله شهدای گمنام ایجاد می‌شود. «محمد ظرافتی‌کیا» معاون فنی و عمران شهردار منطقه ۱۴دراین‌باره گفت: «طرح بازگشایی خیابان الله‌اکبر از مهم‌ترین پروژه‌های اجرایی منطقه است که در زمین بایر و بزرگی که در انتهای خیابان‌الله‌اکبر قرار داشت و باعث بن‌بست شدن این خیابان شده و رفت‌وآمد اهالی را با دردسر همراه کرده بود، ایجاد می‌شود.»

او با بیان اینکه بروز مشکل‌ تردد شهروندان به دلیل بی‌توجهی سرمایه‌گذاری است که در این خیابان مجتمع ۳۰۰ واحدی ساخته، افزود: «چندی پیش یکی از سرمایه‌گذارها قطعه بزرگی از زمین بایر را خریداری و بدون در نظر گرفتن گذر، ساختمان ۳۰۰ واحدی بنا کرده است. شهروندان راه عبور ندارند و باید از داخل زمین بایر تردد کنند. زمینی پر از چاله و کلوخ که امکان راه رفتن را سخت می‌کند. همچنین این زمین محل تجمع جانوران موذی است و نمای خوبی هم ندارد.»

ظرافتی‌کیا گفت: «معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۴برای رفع معضل‌ تردد اهالی این مجتمع مسکونی در نظر دارد زمین بی‌دفاع و وسیعی که جلو مجتمع قرار دارد را به یک بلوار ۳ باند تبدیل کند.» او خاطرنشان‌کرد: «رایزنی‌های لازم برای تغییر کاربری زمین به خیابانی عریض انجام شده و به‌زودی گذری به عرض ۳۰‌متر با رفیوژ میانی در امتداد خیابان‌الله‌اکبر ایجاد خواهدشد که در واقع باعث خروج این خیابان از بن‌بست می‌شود.»

کد خبر 530335

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آشنا IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
    0 0
    آخه کدوم آدمی این اسم رو برای خیابان انتخاب کرده