سه‌شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
۰ نفر

 دسترسی خیابان‌الله‌اکبر محله حسین‌آباد دولاب در آینده نزدیک بازگشایی می‌شود.

همدلي

سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه 14 دراین‌باره گفت: «انتهای خیابان‌الله‌اکبر به دلیل همجواری با زمین‌های بایر مسدود بود و کم‌عرض بودن این معبر نیز منجر به عبور فقط یک خودرو می‌شد. از این‌رو از چند ماه پیش عملیات عمرانی ایجاد مسیر تردد اهالی و بازگشایی خروج خیابان از بن‌بست شروع شده و در حال اجراست.»
 «لطیف پنداریان» افزود: «خیابان‌الله‌اکبر از خیابان میرهاشمی شروع و به خیابان حسینی منتهی می‌شود. این مسیر 280 متری و هزار و ۱۲۰‌مترمربع آن پیاده‌روسازی شده‌است.» او ادامه داد: «همچنین برای این خیابان مسیر دوچرخه‌سواری به طول 560‌متر در نظر گرفته شده است که امکان ورزش و تفریح را برای اهالی فراهم می‌کند.» او افزود: «حدفاصل خیابان گلشناس تا خیابان حسینی 10 عدد تیرچراغ برق معارض وجود داشت که با همکاری اداره برق 17شهریور جابه‌جا شدند و تغییر مکان یافتند.»

سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری منطقه ۱۴ تأکید کرد: «همچنین این خیابان به گونه‌ای طراحی شده است که کمترین آسیب به فضای سبز آن وارد شود.» با اتمام این طرح رفت‌وآمد شهروندان محله حسین‌آباد دولاب و ساکنان خیابان‌های حسینی و معابر اطراف بوستان زیتون به بزرگراه امام علی(ع) تسهیل خواهد شد. همچنین این خیابان با گذر از خیابان حسینی و دسترسی به بزرگراه ده حقی، زمان رفت‌وآمد اهالی را به بازار و مرکز شهر به حداقل می‌رساند. 

کد خبر 581035

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha