شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۵۵
۰ نفر

یک زن سوئدی که از یک کیست ۸ کیلوگرمی در بدنش رنج می‌برد با توصیه پزشک غافلگیر شد.

اشتباه لپی

استکهلم: این زن از چند ماه پیش متوجه این کیست شد که به سرعت رشد می‌کرد اما هنگامی که به بیمارستان رفت ، پزشک به او گفت که مشکلی ندارد و تنها باید وزن خود را کم کند.

این زن که معتقد است پزشک شرایط وخیم او را تشخیص نداده و به گمان اینکه او چاق است، کاهش وزن را توصیه کرده، قصد دارد به دادگاه شکایت کند.

این زن گفت: این پزشک با تشخیص اشتباهش می‌توانست مرا بکشد، به همین دلیل قصد دارم از او غرامت بگیرم. بیمارستان اعلام کرده است که این پزشک به صورت پاره وقت کار می‌کرده و جزو پرسنل رسمی این مکان نبوده است.

برق‌گرفتگی سارق

فلوریدا: سارقی که قصد داشت با سرقت تخم‌های طوطی و فروش آنها پولدار شود ، دچار برق گرفتگی شد. این سارق از درختی که لانه طوطی روی آن قرار داشت بالا رفت و دستش را دراز کرد تا تخم‌ها را بردارد اما به جای تخم طوطی، سیم لخت برق را در دست گرفت و به شدت دچار برق‌گرفتگی شد. این مرد  باید صد‌ها دلار هزینه کند تا سلامتی خود را به دست بیاورد و این در حالی است که هر تخم طوطی حدود 20 دلار به فروش می‌رسد.

افزایش خلافکاری

تورنتو: تحقیقات نشان می‌دهد که کانادایی‌‌ها نسبت به گذشته خلافکار‌تر شده‌اند. گزارش پلیس حاکی از آن است که آمار جرم و جنایت بین جوانان کانادایی نسبت به یک دهه قبل 6 درصد بیشتر شده‌ است. این در‌حالی است که اغلب عملیات خلافکارانه جوانان تحت تاثیر مصرف مواد مخدر انجام می‌شود.

عشق به معلم

سیدنی: دانش آموزان یک دبستان برای باز گرداندن معلم اخراج شده‌ خود دست به تحصن زدند. این دانش‌آموزان به همراه والدین‌شان در حیاط مدرسه جمع شدند و  با شعار‌های اعتراض‌آمیز از مدیر مدرسه خواستند، معلم را بازگرداند. مدیر مدرسه، این معلم زن ۲۴ ساله را به دلیل مصاحبه با یکی از مجله‌های زرد ، اخراج کرده است.

مرد ماری

وین: یک زندانی که توانسته است از طریق دریچه‌‌ای کوچک از زندان فرار کند به« مرد ماری» معروف شد. این جوان ۱۹ ساله که کمتر از ۶۰ کیلوگرم وزن دارد‌ از دریچه‌ای که روی در سلول قرار دارد و غذای زندانیان از طریق آن وارد سلول می‌شود از زندان فرار کرد. البته معلوم نیست که این پسر جوان چگونه از دیگر در‌های زندان و دیوار بلند آن عبور کرده است.

موش وگربه بازی

تیرانا: موش و گربه‌بازی، برق پایتخت آلبانی را به مدت ۷۲ ساعت قطع کرد. مقامات این ایستگاه برق اعلام کردند یک گربه برای شکار موشی که در ایستگاه بود، آن را به سرعت تعقیب کرد و موش برای اینکه بتواند از دست گربه فرار کند روی کابل برق دوید. اما به محض اینکه گربه روی کابل فشار قوی برق پرید، قسمتی از آن قطع  و این حادثه  موجب شد برق کل شهر قطع شود.

تمساح در پارکینگ

واشنگتن: ورود تمساح به پارکینگ یک ساختمان، نگهبان آن را روانه بیمارستان کرد. این نگهبان پس از مشاهده تمساح غول پیکر  قصد داشت با پلیس تماس بگیرد که تمساح به طرف او هجوم برد و از ناحیه پا  مجروحش کرد. در همین حال نگهبان دوم سر رسید و توانست با شلیک گلوله تمساح را از پا در بیاورد و جان دوست خود را نجات بدهد.

کد خبر 52151

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز