شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۷
۰ نفر

مهاجم ایرانی تیم فوتبال الامارات از تلاش برای اثبات توانایی های خود به کادر فنی تیم ملی خبر داد

و تاکید کرد در جمع ملی پوشان ایران ماندگار خواهد شد. رضا عنایتی در گفت‌وگو با  مهر با بیان این مطلب افزود: «خدا را شکر می‌کنم که دوباره بخت حضور در تیم‌ملی را پیدا کرده‌ام.

پس از پایان مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا دیگر به تیم‌ملی دعوت نشده بودم و این حضور دوباره در فهرست ملی پوشان می‌تواند امیدی تازه برای من باشد تا توانایی‌هایم را بیش از پیش نشان دهم.»

وی تلاش بیشتر و گلزنی در بازی‌های اخیر تیم فوتبال الامارات را مهم‌ترین عامل در دعوت دوباره‌اش به تیم ملی فوتبال کشورمان عنوان کرد و گفت: «می‌خواهم این بار در تیم ملی بمانم و دیگر پشت خط قرار نگیرم. می‌دانم لازمه رسیدن به این هدف تلاش بیشتر و اثبات توانایی هایم به مربیان تیم ملی است.»

مهاجم ملی پوش فوتبال کشورمان با تاکید بر اینکه فعل و انفعالات خاصی برای بازگشت دوباره‌اش به اردوی این تیم صورت نپذیرفته، افزود: «من در تیم الامارات شرایط خوبی از نظر بدنی و روانی داشتم و با اینکه تیم‌مان به لیگ دسته‌دوم سقوط کرد اما گلزنی‌هایم تداوم داشت. فکر می‌کنم این عوامل در نهایت کادر فنی تیم‌ملی را متقاعد کرد تا مجدداً عنایتی را به تیم‌ملی دعوت کند.»

عنایتی با ابراز امیدواری به اینکه بتواند در اردوی آتی تیم ملی کمکی هر چند اندک به فوتبال ایران داشته باشد، افزود: «برای من بازی مقابل امارات فرصت خوبی است تا نهایت توان خود را برای موفقیت تیم ملی به کار بندم.

با توجه به حضور 2 ساله در فوتبال امارات، شناخت کاملی از مدافعان و دروازه‌بانان فوتبال این کشور دارم که می‌تواند برای گلزنی در این بازی به‌من  کمک کند.»

مهاجم ایرانی تیم فوتبال الامارات جدایی خود از این تیم را قطعی دانست و افزود: «با توجه به سقوط تیم الامارات به دسته دوم، دلیلی برای ماندن در این تیم وجود ندارد. قطعا از این تیم می‌روم و ظرف یکی، دو روز آینده تیم جدید خود را معرفی خواهم کرد. مذاکرات خوبی با تیم جدیدم داشته‌ام و توافقات ابتدایی حاصل شده که طی روزهای آتی انتقالم قطعی خواهد شد.»

وی با تاکید بر اینکه تیم آینده‌اش اماراتی خواهد بود، حضور در تیم استقلال تهران را منتفی خواند و افزود: «در حال حاضر برنامه‌ای برای بازی در ایران ندارم. شخصا تمایل دارم یک فصل دیگر در امارات بمانم. شاید برای سال‌های آتی مجددا برای بازی به ایران آمدم.»

عنایتی که به دلیل اخراج در بازی هفته گذشته تیم فوتبال الامارات از همراهی این تیم در بازی‌های پایانی فصل محروم شده ، افزود:«با توجه به روند گلزنی‌هایم در هفته‌های اخیر می‌توانستم عنوان آقای گلی مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های امارات را از آن خود کنم اما متاسفانه با اخراج در بازی مقابل الاهلی این شانس را از دست دادم.»

کد خبر 52139

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز