جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۹:۱۷
۰ نفر

گروه سیاسی: با وجود اعلام نام سیدمهدی هاشمی به‌عنوان جایگزین مصطفی پورمحمدی در وزارت کشور، بلاتکلیفی همچنان در این وزارتخانه مهم ادامه دارد.

روز سه‌شنبه رئیس‌جمهوری هنگام خروج از سالن محل هشتمین نشست خبری خود با خبرنگاران در حالی که در حلقه آنان بود، گفت که تکلیف جانشین پورمحمدی به‌زودی مشخص می‌شود. 

اما این بارقول احمدی‌نژاد سریع‌تر تعبیر شد و براساس کسب اطلاع‌ همشهری، صبح فردای همان روز حکم سرپرستی وزارت کشور برای رئیس ستاد حمل‌ونقل و مدیریت سوخت امضا شد.

تنها ساعتی پس از امضای حکم سرپرست جدید وزارت کشور، پورمحمدی -و احتمالاً در حالی که از امضای حکم جانشین خود بی‌خبر بود- در همایش دادستان‌های سراسر کشور در تهران سخنرانی مفصلی کرد.

پایگاه اطلاع‌رسانی دولت هم در گزارشی از تعیین اعضای کارگروه تحولات اقتصادی توسط هیات وزیران در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۸۷ خبر داد که نام مصطفی پورمحمدی با عنوان وزیر کشور در میان آنها دیده می‌شود.

این اخبار ضد‌و نقیض درحالی منتشر می‌شود که سیدمهدی هاشمی در سفر استانی پایان هفته گذشته رئیس‌جمهوری به استان گلستان، احمدی‌نژاد را همراهی می‌کرد.

با این وجود خبرنگار همشهری کسب اطلاع کرد که احتمالاً پورمحمدی پس از ارائه گزارش انتخابات در جلسه ۷ خرداد مجلس، دیگر به ساختمان وزارت کشور در خیابان فاطمی بازنخواهد گشت.

کد خبر 52044

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز