سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۹:۰۶
۰ نفر

گروه سیاسی: مصطفی پورمحمدی که روزهای آخر تصدی وزارت کشور را پشت سر می‌گذارد، بروز برخی مجادلات سیاسی و تنش‌های غیرموجه را موجب تاثیرگذاری بر فضای انتخاباتی دانست

وزیر کشور که احتمالا تا چند روز دیگر جای خود را به محمدرضا رحیمی می‌دهد، در حاشیه همایش ارتباطات فرهنگی در جمع خبرنگاران، درباره‌ میزان مشارکت مردم در مرحله دوم انتخابات گفت: معمولا در مرحله‌ دوم تحرکی که در مرحله‌ اول دیده می‌شود، وجود ندارد  اما پیش‌بینی می‌کنم در مرحله‌ دوم هم شاهد مشارکت مردم باشیم.

تغییر ‏‏قطعی وزیر‏ کشور
رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه تغییر وزیر کشور پس از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس هشتم قطعی است، گفت: تلاش می‌کنیم که این مسئله تاثیری بر برگزاری انتخابات در سراسر کشور نگذارد.

علیرضا افشار در گفت‌وگو با مهر، در پاسخ به این سؤال که آیا محمد رضا رحیمی، رئیس دیوان محاسبات و عبدالرضا شیخ الاسلامی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری از گزینه‌های مطرح برای سرپرستی وزارت کشور هستند، افزود: هنوز نتیجه قطعی به ما اعلام نشده ولی جابه‌جایی وزیر کشور قطعی است و این تغییر پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس هشتم انجام خواهد شد. معاون سیاسی وزیر کشور در ادامه این گفت‌وگو و نظرخواهی درباره تغییرات در کابینه دولت، تصریح کرد:  باید قبل از انتصاب مدیر جدید، بررسی کافی صورت بگیرد و بدون توجه به ملاحظات ناشی از فشار گروه‌ها مدیران از میان افراد مستعد، توانمند و هماهنگ انتخاب شود.

معارفه رحیمی
رئیس شورای اطلاع‌ رسانی وزارت کشور گفت: براساس شنیده‌ها دکتر رحیمی به‌عنوان سرپرست وزارت کشور تعیین شده است.  به گزارش ایسنا، محمدحسین موسی‌پور با بیان اینکه ما نیز این موضوع را از طریق رسانه‌ها شنیده‌ایم، گفت: زمان معارفه ایشان هم باز براساس شنیده‌ها پس از انتخابات مرحله دوم و اواسط هفته آینده خواهد بود.

کد خبر 49646

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز