جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۸:۲۹
۰ نفر

یک خرس مادر و بچه او که به شدت گرسنه بودند، ترافیک سنگینی در مرکز رومانی ایجاد کردند.

خرس‌ها در پشت بام

بخارست: این خرس‌ها در جست‌وجوی غذا به باغچه یک خانه وارد شدند و توانستند به پشت بام این خانه ۴ طبقه بروند. ساکنان این آپارتمان پس از اینکه متوجه حضور خرس‌ها روی پشت بام شدند، با وحشت به خیابان آمده و از پلیس در خواست کمک کردند.

پلیس هم خیابان‌های اطراف را بست تا بتواند خرس‌ها را بگیرد. این در حالی بود که تلاش ۲ ساعته ماموران برای گرفتن خرس‌ها به نتیجه نرسید و در‌آخر هم ماموران امدا مجبور شدند با شلیک گلوله خرس‌ها را بیهوش کنند و به جنگل انتقال بدهند.

سرانجام غیبت کردن

لندن: غیبت کردن پرسنل بیمارستان پشت سر یکی از بیماران برای آنها هزینه زیادی داشت. ۲ نفر از کارمندان بیمارستان برای اینکه تغییر تاریخ وقت ملاقات این زن با پزشک بیمارستان را به او اطلاع دهند با منزلش تماس گرفتند اما این زن خانه نبود و آنها روی منشی تلفنی پیغام گذاشتند و فراموش کردند تلفن را قطع کنند.

به این ترتیب بقیه صحبت‌های آنها هم روی تلفن ضبط شد. در این نوار ضبط شده، پرسنل بیمارستان ظاهراً این زن را مسخره می‌کنند. این زن ۱۹ ساله که از این اظهارات به شدت عصبانی شده از آنها به دادگاه شکایت کرده است.

این زن در دادگاه گفت: پرسنل بیمارستان به او توهین کرده‌اند. البته با توجه به اینکه معمولا صدای ضبط شده سند دقیقی برای ادعای جرم به شمار نمی‌آید، مشخص نیست که دادگاه به درخواست این زن مبنی بر اخراج ۳ کارمند بیمارستان پاسخ مثبت بدهدیا خیر.

شوهر شکاک

استکهلم: شک بیش از حد یک مرد به همسرش او را روانه زندان کرد. این مرد که از مدت‌ها پیش به همسرش مشکوک شده بود یک میکروفون به تلفن همراه وی متصل کرد اما این زن پس از مدتی متوجه وجود میکروفون شد و علیه شوهرش به دادگاه شکایت کرد. دادگاه هم این مرد را  علاوه بر جریمه نقدی به حبس نیز محکوم کرد.

دلیل دل درد

آتن: پزشکان اعلام کردند دلیل درد شکم یک دختر ۹ ساله این بوده که او در رحم مادرش جنین دیگری را که دو قلویش بوده جذب کرده است. پزشکان می‌گویند از هر ۵۰۰ هزار دو قلویی که زنده به دنیا می‌آیند، یک مورد اینچنینی وجود دارد و یکی از قل ‌ها توسط دیگری جذب می‌شود. البته این جنین مرده که طول آن به ۵ سانتیمتر می‌رسید با عمل جراحی از معده دختر خارج شد.

پرواز با بال مصنوعی

برن: یک خلبان سابق سوئیسی که تجربه پرواز با جت‌های جنگنده را دارد موفق شد مدت ۵ دقیقه با بال‌هایی که خود اختراع کرده در هوا پرواز کند. این خلبان ۴۸ ساله در ارتفاع ۲ هزار و ۴۹۹ متری از هواپیما بیرون پرید و با بال‌های کربنی که خودش آنها را ساخته بود، پرواز کرد.

این بال‌ که ۲ و نیم متر طول دارد به خلبان امکان داد تا چند دقیقه‌ای بر فراز آسمان سوئیس پرواز کند.

او پرواز خود را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: خیلی جالب بود. اگر می‌خواستم به راست یا چپ بروم کافی بود بدنم را به همان سمت بچرخانم. این مرد که خود را مرد راکتی می‌نامد، ادامه داد: هدف بعدی من این است که با همین بال‌ها در آسمان انگلیس پرواز کنم.

این مرد برای فرود آمدن روی زمین از یک چتر نجات استفاده کرد. گفتنی است که این خلبان توانست با سرعت ۲۹۹ کیلومتر در ساعت با همین بال که به نوعی از موتور جت مجهز است، پرواز کند.

کد خبر 52035

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز