سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۲۱:۱۵
۰ نفر

گروه حوادث: مرد راننده پس از سوار کردن زنان جوان به‌خودروی خود آنها را با تهدید چاقو به یک آپارتمان قدیمی می‌کشاند و طلاهایشان را به سرقت می‌برد.

صبح ۱۴ فروردین زنی سراسیمه به کلانتری ۱۱۰ شهدا رفت و به مأموران گفت: « ساعت 8 شب از محل کارم خارج شدم تا به خانه بروم، کنار خیابان منتظر تاکسی بودم که خودرویی مقابل پایم توقف کرد و من سوار شدم.

هنوز مسافت زیادی طی نکرده بودیم که ناگهان خودرو به داخل یک کوچه خلوت پیچید، خواستم داد و فریاد کنم که راننده چاقویی زیر گلویم گذاشت و تهدید کرد که اگر صدایم در بیاید مرا خواهد کشت. 

بدجوری ترسیده بودم اما نای فریاد زدن نداشتم. خودرو با سرعت زیاد شروع به حرکت کرد و دقایقی بعد مقابل یک آپارتمان قدیمی ایستاد. او سپس مرا با تهدید به داخل خانه قدیمی کشاند و پس از آنکه کتکم زد، تمامی طلاهایم به همراه ۳۰۰ هزار تومان پول نقدم را از من گرفت و سپس مرا در خیابان رها کرد و متواری شد.»

پس از اظهارات زن جوان، به دستور قاضی توکلی - بازپرس شعبه ۵ دادسرای جنایی تهران- تحقیقات پلیسی برای دستگیری مرد راننده آغاز شد اما در حالی که هنوز سرنخی از این مرد به دست نیامده بود شاکیان دیگری نیز با مراجعه به پلیس مدعی شدند یک راننده مسافرکش آنها را با تهدید چاقو ربوده و پس از انتقال به آپارتمانی قدیمی طلاها و پول‌هایشان را به سرقت برده است.

به این ترتیب با انجام چهره‌نگاری از متهم تحت تعقیب، تیم‌های ویژه پلیس وارد عمل شده و مدتی بعد موفق شدند وی را در حالی‌که سوار بر خودروی پیکان سفید رنگ خود به‌دنبال طعمه دیگری می‌گشت، دستگیر کنند.

وقتی تمامی شاکیان متهم را شناسایی کردند وی به ربودن زنان و سرقت طلا و پول‌های آنها اعتراف کرد.

کد خبر 51826

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز