دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۰
۰ نفر

متناسب با لباس‌هایی که دارید می‌توانید طبق مد روز باشید و آنها را با رنگ سال هماهنگ کنید. در این مطلب ۷ توصیه برای هماهنگ‌کردن لباس‌ها با رنگ سال ۲۰۲۰ آمده است.

رنگ سال 2020

به گزارش همشهری آنلاین، رنگ سال موضوعی نیست که آن‌قدر جدی گرفته شود و به خاطرش هزینه کنید و در حالی که کلی لباس سالم و شیک دارید، بروید و متناسب با رنگ سال لباس‌های جدید بخرید اما اگر به لباس نیاز دارید، می‌توانید متناسب با شرایط شغلی، تحصیلی و خانوادگی در خرید لباس‌های جدید رنگ سال را هم لحاظ کنید، بدون این‌که کل لباس‌های قبلی را بی‌خیال شوید. در ادامه ما به شما کمک می‌کنیم متناسب با لباس‌هایی که دارید آنها را با رنگ سال هماهنگ کنید.

شما می‌توانید این رنگ را با فیروزه‌ای، بنفش یاسی، سبز فسفری، قهوه‌ای، خاکستری، لیمویی، نارنجی، سبز، قرمز و سفید متناسب با لباستان یا دیگر وسایل خانه‌ ترکیب کنید، بنابراین دغدغه‌ای از بابت ترکیب رنگ با آبی پررنگ نخواهید داشت و به‌راحتی می‌توانید استایل مد نظرتان را بیابید. به گفته شرکت پنتون، رنگ ۲۰۲۰، به روان انسان آرامش می‌بخشد؛ اما چند نکته برای هماهنگ کردن لباس‌ها با رنگ سال:

بیشتر بخوانید:

چگونه لکه‌های روی لباس را پاک کنیم؟ | روش­ از بین بردن ۸ نوع لکه

ترفندهایی که خانواده سلطنتی در پوشش به کار می‌برند

۵ اشتباه رایج که به موها آسیب می‌زند

کرونا چه مدت روی لباس می‌ماند؟ | شیوه پاک‌سازی لباس‌ها از ویروس

  • رنگ سفید در کنار این آبی خاص، به‌خوبی جور خواهد شد

آبی‌کلاسیک رنگی آرام‌بخش است و ترکیب آن با رنگ سفید، ظاهری پاک و آرام به شما می‌دهد. این ترکیب یکی از بهترین ترکیب‌های رنگی برای فصل تابستان است که با خود احساس خنکی به ‌همراه دارد. پوشیدن شلوار سفید به همراه یک پیراهن یا مانتوی آبی‌کلاسیک یا شومیز سفید به همراه شلوار یا دامنی به رنگ آبی‌کلاسیک می‌تواند ایده خوبی برای بهتر به‌نظر رسیدن باشد.

  • خاکستری از جمله رنگ‌های اسرارآمیز است

 طیف روشن خاکستری گزینه مناسبی برای هماهنگ‌کردن با آبی‌کلاسیک است. مثلا پوشیدن یک کت یا دامن خاکستری با پیراهنی به رنگ آبی‌کلاسیک، زیبایی منحصربه فردی به ظاهر شما می‌دهد. البته رنگ خاکستری تیره گزینه مناسبی برای همراه شدن در کنار این آبی نیست چون استفاده از دو رنگ تیره در کنار یکدیگر جالب به نظر نمی‌رسد.

  • تضاد رنگ زرد در کنار آبی‌کلاسیک

تضاد رنگ زرد در کنار آبی‌کلاسیک ظاهر خوبی به شما می‌دهد اما اگر با این همه تضاد احساس خوبی ندارید، می‌توانید بسته به سلیقه خود، از رنگ زرد در لوازم کوچک‌تر مثل کیف، کفش و ساعت یا در اندازه‌های بزرگ‌تر و در موارد پوشیدنی(برای زنان) مثل شال و روسری استفاده کنید.

  • استفاده از رنگ نارنجی یا آجری

اگر تضاد بین رنگ‌های آبی و زرد با روحیه‌تان سازگار نیست، پیشنهاد می‌کنیم رنگ نارنجی یا آجری را به جای زرد به کار ببرید. رنگ نارنجی، مات‌تر است و به دلیل تضاد کمتر، احساس راحتی بیشتری به شما می‌دهد. توصیه می‌شود در تناژ نارنجی کمی تغییر ایجاد کنید و آن را با خیال راحت به سمت خردلی یا قهوه‌ای ببرید.

  • هماهنگی با آبی‌های دیگر

ساده‌ترین ترکیب رنگ با آبی‌کلاسیک هماهنگی آن با آبی‌های دیگر مثل آبی آسمانی، آبی نفتی، آبی رویال یا سرمه‌ای است. این ترکیب رنگ را می‌توان برای پوشش‌های رسمی‌تر امتحان کرد.

  • سبز و آبی کلاسیک

بسیاری از ترکیب‌های رنگ در دنیای مد از طبیعت الهام گرفته‌ شده، مثل ترکیب رنگ آبی‌کلاسیک و سبز که یادآور پرهای طاووس است. سبز و آبی کلاسیک به هم نزدیکند و تضادی ندارند. بهتر است به جای استفاده از سبزهای معمول، به سراغ سبزهای خاص‌تر مانند زمردی یا یخی بروید.

  • رنگ مشکی

رنگ مشکی از جمله رنگ‌های خنثی و یکی از کم‌دردسرترین رنگ‌هاست که می‌توانید همراه رنگ آبی‌کلاسیک استفاده کنید. به‌عنوان نمونه، پوشیدن یک مانتو و شلوار آبی کلاسیک با کیف و کفش مشکی، ایده‌ای ساده برای پوششی به‌روز ویژه خانم‌هاست و پیراهن آبی و شلوار مشکی برای آقایان.

منبع: خراسان

کد خبر 516441

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha