پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱
۰ نفر

اولین جشنواره‌ی سراسری اینترنتی شاهنامه‌پژوهی به‌مناسبت بزرگداشت فردوسی برگزار می‌شود.

شاهنامه‌خوانى كنید!

اگر از علاقه‌مندان به فردوسی و زبان فارسی هستید و می‌خواهید در این جشنواره شرکت کنید، اما فکر و ذکر کرونا رهایتان نمی‌کند، نگران نباشید؛ این جشنواره کاملاً ضدعفونی شده است! چون به‌صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می‌شود.

برای شرکت در جشنواره‌ی شاهنامه‌پژوهی باید ویدیویی سه تا پنج دقیقه‌ای در رشته‌های «شاهنامه‌خوانی»، «نقالی»، «قصه‌گویی شاهنامه»، «مونولوگ» و «مونوپولی‌لوگ» ضبط و تا ۲۰ اردیبهشت به سامانه‌ی روابط‌عمومی باشگاه از طریق تلگرام یا واتس‌اَپ به شماره‌های۰۹۳۰۸۲۸۲۸۸۱ و ۰۹۱۲۹۳۲۵۹۰۲ ارسال کنید.

بعد از ارسال تمامی ویدیوها، گروه داوران جشنواره‌ی شاهنامه‌پژوهی که اعضای هیئت علمی و کارشناسان هنری پژوهشکده‌ی اسراء هستند، آن‌ها را داوری و برگزیدگان را در روز ۲۵ اردیبهشت هم‌زمان با روز بزرگداشت فردوسی و زبان پارسی اعلام می‌کنند. به برگزیدگان علاوه بر جایزه‌های نفیس، لوح تقدیر و گواهینامه‌ی معتبر حضور در جشنواره، سهمیه‌ی حضور رایگان در کارگاه‌های علمی‌پژوهشی و فرهنگی‌هنری به‌همراه عضویت رایگان یک‌ساله در باشگاه ملی جوانان پژوهشگر داده می‌شود.

این جشنواره با هم‌کاری و مشارکت چندین نهاد مربوط به حوزه‌ی پژوهش، هنر و ادبیات مانند سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران (فرهنگ‌سرای خانواده)، پژوهشکده‌ی ادبیات اسراء، باشگاه ملی جوانان پژوهشگر، خانه‌موزه‌ی دکتر معین، پژوهش‌سرای آفرینش (منطقه‌ی ۴)، بنیاد فردوسی و گروه نمایشی «در آغوش سیمرغ» برگزار می‌شود.

کد خبر 508674

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha