مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۹:۳۶
۰ نفر

150 پارک محله‌ای و بیش از 50 طرح فضای سبز تا پایان سال‌جاری در تهران به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران از ساخت و بهره‌برداری 200 طرح فضای سبز در قالب طرح‌های محله‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای خبر داد.

به گزارش خبرنگار همشهری، علی محمد مختاری گفت: در راستای برنامه‌محله محوری که شهرداری تهران از سال گذشته به آن توجه داشته است، 150 پارک محلی در مناطق 22 گانه تهران تا پایان سال به اجرا در خواهد آمد.وی افزود: مهم‌ترین طرح‌ فرا منطقه‌ای، ساخت نمایشگاه دائمی گل و گیاه است که با مساحت 17 هزار متر مربع در مراحل پایانی قرار دارد و پس از محوطه‌سازی‌ و احداث پارکینگ برای این مجموعه ملی در نیمه اول امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

مختاری از احداث 3 پارک بانوان در تهران خبر داد و گفت: اولین پارک که تا تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد مساحتی در حدود 27 هکتار داشته و 2پارک دیگر نیز در مرحله ساخت قرار دارند.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تهران در ادامه گفت: پارک جامع ری، پارک کوهستان، پارک باغ گیاهی و پارک مینیاتوری از دیگر طرح‌های امسال سازمان است که با کاشت انواع گونه‌های گیاهی مطابق با الگوهای اقلیمی می‌تواند کارکردی فرامنطقه‌ای داشته باشد.

کد خبر 50745

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز