همشهری آنلاین: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: در روز 12 فروردین ماه جشن بزرگ بهاران در پارک لاله تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سما، احمد نوریان با بیان این مطلب اظهار کرد: به مناسبت روز 12 فروردین ماه، روز تثبیت جمهوری اسلامی دوشنبه جشن بهاران از ساعت 16 تا 30/19 در پارک لاله تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: برای برگزاری این جشن بزرگ، ستادی با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی، سازمان فرهنگی و هنری و نیروی انتظامی ایجاد شده که این ستاد متشکل از 6 کمیته فرهنگی، روابط عمومی، تبلیغات، ایمنی و انتظامات، پشتیبانی و اجرایی، هماهنگی و برنامه ریزی بین مناطق است.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: در جشن بهاران به 12 نفر از متولدین 12 فروردین ماه به قید قرعه کمک هزینه حج عمره، 30 نفر عتبات عالیات و 45 نفر کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

احمد نوریان با بیان آنکه مسابقات فرهنگی و ورزشی متنوعی در این روز اجرا خواهد شد گفت: 5 ایستگاه فرهنگی برای شرکت کنندگان در این جشن در پارک لاله ایجاد خواهد شد که بخشی از این ایستگاه ها مربوط به کودکان و نوجوان است و همچنین به قید قرعه به برخی از شرکت کنندگان هدایایی به رسم یاد بود اهدا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های متنوع نمایشی از جمله نمایش‌های طنز و نمایش‌های میدانی نیز در این جشن اجرا خواهد شد.

نوریان در ادامه تصریح کرد: برای آشنایی بیشتر شهروندان تهرانی با سیر تاریخی پرچم ایران، پرچم کشورمان از قدیم تا کنون به نمایش گذاشته می‌شود و به بازدید کنندگان گفته می‌شود که پرچم کشورمان که نماد ملی است چه شاخصه‌هایی دارد و همچنین تمام شهر با پرچم کشورمان مزین خواهد شد.

کد خبر 47279

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز