مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۸۷ - ۲۰:۳۴
۰ نفر

طرح بهسازی بازار تجریش و مرحله دوم بهسازی برج میدان آزادی و همچنین ادامه طرح پاتوق محله و نصب پلاک‌های آبی در واحد‌های مسکونی، تجاری و اداری تهران بخشی از طرح‌های سازمان زیباسازی شهرداری تهران در سال 87 خواهد بود.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: طرح بهسازی بازار تجریش از 2هفته قبل آغاز شده است. حجت الله ملا صالحی به سما گفت: بازار تجریش دومین بازار بزرگ بعد از بازار اصلی تهران است و قصد داریم آن را به سبک و سیاق سابق باز گردانیم.

ملا صالحی خاطر نشان کرد: طول مسیر بازار که مورد بهسازی و مرمت قرار می‌گیرد 300 متر است که بهسازی جداره‌ها، کف سازی، ایجاد عناصر مبلمان شهری، روشنایی و ... با برآورد هزینه اولیه 3 میلیارد تومان در مورد آن انجام می‌شود.وی همچنین از آغاز مرحله دوم طرح بهسازی برج آزادی خبر داد و گفت: به زودی مرحله دوم این طرح آغاز خواهد شد و در این مرحله با نظارت کامل سازمان میراث فرهنگی برنامه هایمان را عملیاتی خواهیم کرد.

مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر تهران در مورد فاصله زمانی 2 ماهه بین افتتاح مرحله اول بهسازی برج آزادی تا آغاز مرحله دوم  گفت: مشغول طراحی و برنامه‌ریزی بودیم و در این مرحله شست وشوی برج، مرمت و بندکشی، نورپردازی و آب نماها و سرویس‌های بهداشتی اطراف برج را ساماندهی خواهیم کرد.

110 پاتوق محله جدید
از سویی معاون آموزش و امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران به خبرنگار ما گفت: طرح پاتوق محله که از سال پیش با احداث 88 پاتوق در 88 نقطه از پایتخت آغاز شده بود، امسال نیز با ساخت 110 پاتوق محله ادامه خواهد یافت.

مهدی گلشنی در ادامه افزود: ما قصد داریم تا 22 نمونه الگویی از پاتوق‌ها را احداث کنیم. همچنین 3نقطه از شهر را به ساخت 3 پاتوق فرا منطقه‌ای در شهر تهران اختصاص داده‌ایم که در حال حاضر این طرح در مرحله مکان‌یابی قرار دارد.وی از طرح پلاک‌های آبی به عنوان یکی از طرح‌های بزرگ و اساسی سازمان زیباسازی یاد کرد و گفت: این طرح  با همکاری شرکت پست جمهوری اسلامی در حال اجراست و از 15 فروردین ماه آغاز شده‌ و انتظار می‌رود که تا اواخر تیرماه و اوایل مرداد ماه به پایان برسد.

کد خبر 48546

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز