جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۲:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: کنفدراسیون فوتبال آسیا در پی تاخیر فدراسیون فوتبال عربستان در صدور روادید سفر تیم فوتبال سپاهان به این کشور، تهدید به لغو دیدار چهارشنبه دو تیم الاتحاد و سپاهان کرد.

به گزارش مهر، با وجود اینکه نزدیک به 20 روز از ارسال مدارک کاروان تیم سپاهان به فدراسیون فوتبال عربستان می‌گذرد ولی تاکنون ویزای این برای سفر به شهر جده و برگزاری دیدار برگشت مقابل مقابل الاتحاد عربستان صادر نشده است.

این درحالی است که حتی ویزای نماینده سپاهان برای انجام هماهنگی‌های لازم جهت هتل محل اقامت تیم، محل تمرینات، غذا، حمل و نقل و سایر موارد از سوی فدراسیون فوتبال عربستان صادر نشده است.

درپی تاخیر درصدور روادید تیم سپاهان، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای تهدید آمیز (که رونوشت آن به باشگاه سپاهان ارسال شده است) خطاب به فدراسیون فوتبال عربستان این فدراسیون را تهدید کرده است در صورت ادامه این وضعیت از برگزاری دیدار روز چهارشنبه دو تیم ممانعت و موضوع را در نشست فوق العاده کمیته انضباطی رسیدگی خواهد کرد.

درهمین حال رضا فتاحی، مدیر اجرایی تیم فوتبال باشگاه سپاهان با بیان اینکه علیرغم پیگیری‌های این باشگاه از طریق سفارت عربستان درتهران تاکنون صدور روادید تیم سپاهان امکان پذیرنشده است خواستارهمکاری بیشتر کشور میزبان در این زمینه شد.

وی اظهار داشت: با توجه به تاخیر بوجود آمده، این باشگاه هماهنگی‌های لازم برای ترانزیت ، اسکان و سایر موارد را از طریق کنسولگری ایران در شهر جده در حال پیگیری است که جا دارد درهمین جا از همکاری صمیمانه آقایان مجیدی و مرتضایی فرد بطور ویژه تشکر و قدردانی کنم.

دیدار تیم های فوتبال الاتحاد عربستان و سپاهان اصفهان از دور برگشت گروه A لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه 4 اردیبهشت درشهرجده عربستان برگزار خواهد شد.

تیم سپاهان در این گروه با تیم های الاتحاد عربستان ، الاتحاد سوریه و کوروچی ازبکستان همگروه است که با 3 امتیاز درانتهای جدول این گروه قرار دارد.

کد خبر 49105

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز