سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۸۷ - ۲۰:۰۳
۰ نفر

دبیر اجرایی جبهه متحد اصولگرایان گفت: شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان روز سه‌شنبه فهرست نهایی خود را در حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌ها به شوراهای استانی اعلام کردند.

شهاب‌الدین صدر در نشستی که با حضور خبرنگاران برگزار شد و ایسنا خبر آن را منتشر کرد، با اشاره به این‌که جبهه متحد اصولگرایان در تهران ۱۱ نامزد دارد، گفت: هفتمین همایش استانی جبهه متحد اصولگرایان به حضور نامزدهای این جبهه که به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرده‌اند در تاریخ ۱۲ ‌اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

صدر در ادامه با اشاره به اهمیت حفظ وحدت و یکپارچگی اصولگرایان در کل کشور گفت: شورای مرکزی جبهه‌ متحد اصولگرایان معتقد است که باید این وحدت و همدلی در مجلس شورای اسلامی نیز بین اصولگرایان حفظ شود و اصولگرایان و منتخبین جبهه متحد اصولگرایان در مجلس یک فراکسیون را جهت همکاری و هماهنگی نیروهای اصولگرا ایجاد کنند و با یکدیگر تعامل سازنده داشته باشند و با این تعامل سازنده در راستای حل مشکلات مردم حرکت کنند. 

وی در ادامه با بیان اینکه برای جبهه‌ متحد اصولگرایان و گروه ۶+۵ دو ماموریت اساسی تعریف شده بود که ماموریت اول، برنامه‌ریزی برای انتخابات مجلس هشتم و دوم، پیگیری وحدت اصولگرایان بوده که البته ماموریت دوم هنوز صورت نگرفته است، درباره‌ ادامه فعالیت جبهه‌ متحد اصولگرایان برای انتخابات مجلس هشتم گفت: در این انتخابات هنوز بحث و جمع‌بندی صورت نگرفته است.

تخلفات در هزینه‌های هنگفت

حسین فدایی گفت: کمیسیون اصل‌ ۹۰ آماده دریافت گزارش‌های مردمی از هزینه‌های غیرقانونی و هنگفت نامزدهای انتخابات است تا هنگام بررسی اعتبار نامه‌ها کسانی که صرفا با پشتوانه پول به مجلس راه یافته اند، رد صلاحیت شوند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ در گفتگو با فارس گفت: اخباری دریافت کرده‌ایم که برخی تلاش کرده‌اند با هزینه‌های هنگفت وارد مجلس شوند که صرف‌نظر از اینکه این هزینه‌ها مشروعیت داشته‌ یا نه، این اقدامات در شأن مجلس نیست.

بهترین شیوه اصلاحات

یک نامزد جریان دوم خرداد در انتخابات مجلس هشتم گفت: استدلال‌هایی که اصلاح‌طلبان در دور اول انتخابات برای حضور در این عرصه داشتند به قوت خود باقی است و بر همین اساس در دور دوم انتخابات با جدیت وارد خواهیم شد.

اسحاق‌جهانگیری در گفت‌وگو با ایسنا ادامه داد: مردم نیز اگر تصور می‌کنند که این استدلال‌ها برای حضور در صحنه پذیرفته شده است و ضرورت دارد، باید خواست خود را با حضور در پای صندوق‌های رای به گوش همگان برسانند.

کد خبر 48911

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز