روسای ستاد مقابله با ویروس کرونا و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از روند ضدعفونی کردن قطارهای متروی تهران برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا بازدید کردند.

بازديد زالي از عمليات ضدعفوني مترو

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران و کرمی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به همراه مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه دوشنبه شب با حضور در پایانه غرب (صادقیه)، از مراحل ضدعفونی کردن قطارهای مترو تهران بازدید کردند.

علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا استان تهران بعد از بازدید از مراحل ضدعفونی کردن مترو تهران، تایید کرد که این ضدعفونی بر اساس استانداردها، پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه ضدعفونی کردن اتاق‌ها و واگن‌ها و دیگر وسایل موجود در قطارها انجام می‌شود.

رضا کرمی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز در این بازدید گفت: شهرداری تهران در ارتباط با مسایل حمل و نقل عمومی به فکر سلامت کارکنان و مسافران است تا خطری آنها را تهدید نکند. بر اساس دستورات وزارت بهداشت، مردم تا آنجایی که می‌توانند برای جلوگیری از تجمعات از مترو و اتوبوس کمتر استفاده کنند.

کد خبر 488837

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صدای ما IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۴
    0 0
    سلام من کارمند نفت هستم ساعت کاری ما همچنان به روال گذشته 8 تا16 است