یکشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۲:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حسین کعبی و جند بازیکن دیگر را تا اطلاع ثانوی از حضور در کلیه رقابت‌های فوتبال محرم کرد.

به گزارش ایسنا این بازیکنان علاوه بر حسین کعبی، داوود حقی‌پور، احمد محمدپور، قاسم حدادی‌فر، حسن اشجاری و علی احمدی هستند.

 رئیس کمیته انضباطی فدراسیون با اشاره به گزارش رسیده به کمیته‌ی انضباطی فدراسیون فوتبال درباره‌ی بازی استقلال اهواز - پرسپولیس اظهار کرد: با توجه به این گزارش حسین کعبی و حقی‌پور در حین مسابقه مبادرت به فحاشی نسبت به یکدیگر کردند که ابتدا "کعبی" این کار را انجام داده و پس از آن "حقی‌پور" که داور نیز به این دلیل هر دو بازیکن را از زمین اخراج کرد.

عبدالرحمان شاه‌حسینی افزود: کمیته‌ی انضباطی این دو بازیکن را برای حضور در جلسه‌ی این کمیته برای ادای پاره‌ای توضیحات به این کمیته دعوت کرده اما، به موجب دستور موقت هر دو بازیکن تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین فوتبال محروم خواهند بود.

رییس کمیته‌ی انضباطی درباره‌ی حوادث بازی پگاه - ذوب آهن نیز گفت: کمیته‌ی انضباطی بنابر دستور موقت چهار بازیکن ذوب آهن که شامل علی احمدی، احمد محمدپور، قاسم حدادی‌فر و حسن اشجاری است را تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین فوتبال محروم کرده است.

شاه‌حسینی هم‌چنین درباره‌ی دیدار استقلال تهران - پگاه گیلان نیز گفت: امروز فیلم این بازی مورد بازبینی قرار خواهد گرفت و در صورتی که موردی در این بازی وجود داشت، به آن رسیدگی خواهد شد.

وی درباره‌ی بازی پرسپولیس - استقلال اهواز افزود: با وجود تماشاگران زیادی که از این بازی دیدن کردند اما، نظم و انضباط خوبی بر این بازی هماهنگ بود و تنها عده‌ی قلیلی از تماشاگران پس از اخراج کعبی اقدام به پرتاب اشیا در زمین کردند.

شاه‌حسینی از برگزار نشدن بازی‌های تیم‌های شمالی در ورزشگاه شهید عضدی خبر داد و گفت: به دلیل شرایط فیزیکی این ورزشگاه تا اطلاع ثانوی مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه شهید عضدی برگزار نخواهد شد و سازمان لیگ برتر استادیومی به غیر از این ورزشگاه را برای انجام بازی‌ها در نظر خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: بار دیگر تاکید می‌کنم که با توجه به اینکه لیگ برتر به شرایط حساسی رسیده به تمامی عوامل فوتبال توصیه می‌کنیم مراقب رفتارشان باشند چرا که در صورت تخلف بدون هیچ‌گونه مسامحه‌ای کمیته‌ی انضباطی رای قاطع‌اش را صادر خواهد کرد.

کد خبر 48628

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز