جمعه ۲۳ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۸:۰۶
۰ نفر

کریم اعظمی: شایعه بازگشت امیر قلعه‌نویی به استقلال از زمان ائتلاف ناصر حجازی با او آغاز شد.

روزهایی که مدیر فنی آبی‌ها به دلیل تیره شدن روابطش با فیروز کریمی، موضع تند خود را در مورد قلعه‌نویی تغییر داد تا شایعه حضور زوج حجازی - قلعه‌نویی برای فصل آینده در استقلال قوت بگیرد.

این روزها موضوع بازگشت قلعه‌نویی به استقلال بیشتر از گذشته مطرح است، این در حالی است که فیروز کریمی بارها در محافل خصوصی از آمدن به این تیم اظهار پشیمانی کرده وحتی شایعه بازگشت او به استقلال اهواز نیز شنیده می‌شود.

هرچند خیلی‌ها معتقدند تا زمانی که علی فتح‌الله‌زاده مدیریت باشگاه استقلال را برعهده دارد، احتمال بازگشت قلعه‌نویی نزدیک به صفر است ولی گفته می‌شود مدیرعامل آبی‌ها برای تعیین جانشین کریمی با  قلعه نویی رایزنی کرده است  و به نظر نمی‌رسد که رابطه این دو نفر مثل گذشته همچنان تیره باشد.

فتح‌الله‌زاده که با انتخاب حجازی و نتایج ضعیف استقلال بارها مورد انتقاد قرار گرفت، با آوردن کریمی هم به اهدافش نرسیده و با این شرایط دور از ذهن نیست که او با عبور از هر گزینه‌ای به سمت قلعه‌نویی برود. می‌گویند مذاکرات ابتدایی و غیررسمی برای بازگشت قلعه‌نویی به استقلال انجام شده و کریمی هم تصمیمی برای ماندن در این تیم ندارد.

با آمدن قلعه‌نویی، نیمکت استقلال دچار تغییر و تحولات زیادی خواهد شد و به نقل از یک منبع آگاه حتی او اعلام کرده که علی نظری جویباری و حمید بابازاده را به طور قطع به استقلال می‌آورد.

حتی شایعه شده که اصغر حاجیلو یکی از مخالفان امیر در صورت بازگشت او دیگر پستی در تیم نخواهد داشت و به دفتر فتح‌الله‌زاده می‌رود.

وضعیت ناصر حجازی اما کمی فرق دارد، او که در جریان اختلاف با کریمی در مصاحبه‌های مختلف از قلعه‌نویی تعریف کرد در صورت بازگشت امیر، به عنوان مدیرفنی یا سرپرست در استقلال فعالیت خواهد کرد.

موضع‌گیری حاجیلو علیه امیر

علی فتح‌الله‌زاده درخصوص شایعه بازگشت قلعه‌نویی به استقلال سکوت کرده ولی اصغر حاجیلو این خبر را تکذیب می‌کند.

او به همشهری گفت: «عادت کردیم که گاهی اوقات به این شایعات جواب بدهیم ولی خبر بازگشت ایشان به استقلال دروغ است.»

حاجیلو که اختلاف شدیدی با قلعه‌نویی دارد،  افزود: «ما بهترین مربی ایران را در اختیار داریم و قرار است برای فصل آینده برنامه‌ریزی کنیم، اصلاً چه دلیلی دارد که کریمی از تیم ما برود و قلعه‌نویی بیاید؟»

سرپرست استقلال در پایان گفت: «متأسفانه بعضی‌ها برای رسیدن به اهداف شخصی خود و نزدیک شدن به باشگاه این شایعات را مطرح می‌کنند و چشم دیدن موفقیت استقلال را ندارند.»

نیک‌نفس: قلعه‌نویی در مس می‌ماند

شایعه بازگشت امیر به استقلال در حالی مطرح شده که باشگاه مس تحت هر شرایطی خواهان تمدید قرارداد با این مربی است.

قلعه‌نویی نتایج خوبی با مس گرفته و این باشگاه به راحتی حاضر به از دست دادن او نیست. حتی می‌گویند مسی‌ها پیشنهاد مالی خوبی به قلعه‌نویی داده‌اند.

حمید نیک‌نفس مدیرعامل مس در این خصوص گفت: «ما  به تمدید قرارداد قلعه‌نویی تمایل داریم و قرار است او تا پایان فروردین‌ماه جواب بدهد. البته این مربی از کار کردن در کرمان راضی است و گمان می‌کنم که او در مس می‌ماند.»

قلعه‌نویی: با من صحبتی نشده است

این انتظار دور از ذهن نبود که قلعه‌نویی خبر بازگشتش به استقلال را به نوعی تکذیب کند. او در این رابطه ترجیح می‌دهد که اتفاقات به صورت پنهانی پیش برود.

قلعه‌نویی با اشاره به این موضوع گفت: «من فعلاً سرمربی مس هستم و از باشگاه استقلال هم با من صحبتی نشده است.»

قلعه‌نویی در پاسخ به این سؤال که اگر از استقلال پیشنهاد داشته باشید چه تصمیمی می‌گیرید، گفت: «فعلاً که پیشنهادی ندارم.»

قلعه‌نویی تمایلی برای حرف زدن در این مورد ندارد ولی احتمال بازگشت او به استقلال زیاد است، در ضمن امیر در این باشگاه هم حامیان خاص خودش را دارد که برای بازگشت او به استقلال تلاش می‌کنند.

کد خبر 48388

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز