سرمربی تیم مس کرمان هفته آینده سفری دوباره به ازبکستان خواهد داشت تا دیداری با مسئولان پاختاکور داشته باشد.

مسئولین باشگاه مس کرمان به امیر قلعه‌نویی پیشنهاد داده‌اند که فصل آینده نیز هدایت این تیم را برعهده داشته باشد.سرمربی سابق تیم ملی ایران هنوز به این درخواست پاسخی نداده است.قرار بود در انتهای فروردین ماه تکلیف کادر فنی مس کرمان مشخص شود.

قلعه‌نویی این باره گفت: «چند روز دیگر به ازبکستان می‌روم تا برای آخرین بار با مسئولان پاختاکور مذاکره کنم. اولویت اول حضور در این تیم خارجی است، چون ازبک‌ها شرایط خوبی دارند. اگر رفتنم به پاختاکور منتفی شد در بین پیشنهادات داخلی اول به  مس فکر می‌کنم.»

سرمربی سابق استقلال در خصوص نتایج ضعیف این تیم در رقابت‌های لیگ‌برتر نیز گفت: «مسئولان استقلال بهتر می‌توانند در مورد نتایج ضعیف تیم‌شان صحبت کنند.»

امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با   فوتبال ایران اظهار داشت: «اعتقاد دارم که فیروز کریمی یکی از بهترین مربیان ایران است و همچنان باید از او حمایت کنند، منتهی برخی افراد برای استقلال مشکل‌تراشی می‌کنند و با پرداختن به اتفاقات گذشته درصدد منحرف‌کردن ذهن مردم هستند.»

وی افزود: «بعد از باخت 4 بر یک مقابل پگاه گیلان بعضی از آقایان حرف ارسال نشدن لیست استقلال به AFC را وسط می‌کشند که این حرکات واقعاً تأسف‌آور  است. پس از جدایی از استقلال هیچ وقت علیه این تیم حرف نزدم ولی نمی‌دانم چرا بعضی‌ها می‌خواهند اتفاقات گذشته را مطرح کنند.»

قلعه‌نویی تأکید کرد: «بعضی‌ها می‌خواهند مثل فیلم‌ها برای خودشان دشمن  فرضی درست کنند تا ذهن مردم را منحرف کنند، در حالی که همه واقعیت‌ها روشن است. در این 4 سال که در استقلال بودم نزدیک 150 میلیون تومان گفتم و اسناد و مدارکش هم در باشگاه موجود است، در ضمن معتقدم که استقلالی‌های واقعی برای مردم شناخته شده هستند.»

سرمربی مس کرمان در ادامه با اشاره به تساوی تیمش مقابل سپاهان گفت: «امتیاز  گرفتن از سپاهان که یکی از  بهترین تیم‌های ایران است، سخت بود ولی ما با هدف پیروزی به اصفهان رفتیم و همه دیدند  مستحق برد بودیم. اگر موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل می‌شد باید با 4 یا 5 گل برنده می‌شدیم.»

کد خبر 49406

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز