مهدی معزی: امیر قلعه نویی آمد تا فیروز کریمی در استقلال نباشد. این درست همان چیزی بود که محمد علی آبادی می‌خواست.

مثل خیلی از خواسته‌های دیگرش. اما او چند روز گذشته دامنه تهدیدات این دفعه اش را در خبرگزاری ایسنا لو داده بود: «من از هیأت‌مدیره باشگاه استقلال خواستم تا کادرفنی را دستخوش  تغییر  و تحول کند. چرا که اگر این اتفاق نمی‌افتاد خود هیأت‌مدیره دچار تغییر و تحول می‌شد.»

ولی نفریه در گفت و گو با خبرنگار همشهری این موضوع را رد کرد تا نشان دهد که هیأت‌مدیره استقلال، رل خودش را دارد؛ نه این که علی آبادی در کار آنها دخالت می‌کند و همه چیز براساس قدرت محوری از سوی سازمان تربیت بدنی در این باشگاه پیش می‌رود:« نه. این کذب محض است. من روزی سه بار آقای علی آبادی را می‌دیدم. اصلا این بحث‌ها نبوده. علی آبادی، کاری به کادر فنی نداشت! آقای فیروز کریمی هم خودش استعفا داد. این انتخاب از سوی هیأت‌مدیره بوده نه این که علی آبادی بخواهد تغییری در کادر فنی بدهد.»

ولی چه چیزی می‌توان گفت که خود علی‌آبادی به این موضوع اشاره کرده و تکذیب کردن، فایده‌ای ندارد.

بازگشت

استقلالی‌ها از امروز در کردان اردو می‌زنند. این همان چیزی بوده که امیر قلعه نویی خواسته.آنها که باید خود را برای مسابقه جام حذفی مقابل فولاد خوزستان آماده کنند، از امروز به‌مدت دو روز در کردان کرج اردوی آماده سازی برپا می‌کنند. آبی پوشان طبق نظر قلعه نویی ۴۸ ساعت در اختیار باشگاه هستند.

خبرهای رسیده از باشگاه استقلال، حذف اسم مهرداد پولادی، اصغر نادعلی و سعید بیات را برای بازی پنجشنبه می‌دهند. اما دراین بین پیروز قربانی به درخواست قلعه نویی به استقلال برگشته.

موضوعی که دبیر کمیته انضباطی باشگاه استقلال آن را در گفت و گو با خبرنگار همشهری عنوان کرد:«امیر قلعه نویی با ارسال نامه به کمیته انضباطی در خواست بخشش پیروز قربانی را داشت و در آن نامه تاکید کرده بود به این مدافع نیاز دارد. به همین دلیل کمیته انضباطی باشگاه با درخواست سرمربی موافقت کرد.»

امیر قلعه نویى درخصوص وجود مشکلات بین او و سایر بازیکنان استقلال گفت:«مطمئن باشید که هیچ خصومتى با هیچ بازیکنى ندارم و هرچه درگذشته اتفاق افتاده فراموش کرده‌ام و اکنون با تمام قوا و با حضور تمامى بازیکنان تمرینات را از سر گرفته‌ام و پیروز قربانى هم که از تیم کنار گذاشته شده بود به تیم برگشته است.»

بازگشتی که قلعه نویی با آن می‌خواهد، جام حذفی را مال خودش کند:«‌استقلال تیم بزرگى است و با توجه به اینکه رقیب دیرینه به قهرمانى در لیگ برتر رسیده، باید دل هواداران را با قهرمانى در جام حذفى شاد کنیم. بازیکنان این تیم هم قسم شده اند تا قهرمان رقابت‌های جام حذفی شوند.»

سرانجام

بالاخره برنامه جام حذفی اعلام شد. برنامه‌ای که اعلام آن از طریق فدراسیون با چالش جدی روبه‌رو بود. در این بین استقلال هم روز بازی با فولاد را در برنامه‌اش دید. آن‌ها پنجشنبه همین هفته باید در اهواز به مصاف این تیم بروند. برنامه‌ای که شاید چاشنی بی‌برنامه بودن آن بیشتر از هر چیز دیگری به چشم بیاید.

اما سرپرست استقلال اصلا از این موضوع ناراحت به نظر نمی‌رسید:«باشگاه استقلال هیچ اعتراضى به زمان برگزارى دیدارهاى جام حذفى ندارد و مطابق برنامه به اهواز می‌رویم.»

على نظرى جویبارى، درباره نحوه تعیین این روز هم گفت: «با نظر فدراسیون فوتبال برنامه ادامه مسابقات فوتبال جام حذفى باشگاه هاى کشور با حضور نمایندگان تیم هاى باقى مانده در مراحل پایانى این رقابت‌ها روز پنجشنبه برگزار شد که من هم به نمایندگى از باشگاه استقلال یکى از حاضرین در جلسه بودم. مسئولان برگزارى مسابقات براى تعیین برنامه، نظرات حاضرین را جویا شدند و برنامه اى ارائه شد که مورد توافق همه ما بود. با این شرایط اعتراض به نحوه و زمان برگزارى رقابت‌ها چندان منطقى نیست.»

سرپرست استقلال درخصوص احتمال همراهى مجتبى جبارى با این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت:«فدراسیون تاکید دارد که با توجه به حضور تنها یک بازیکن از تیم استقلال در اردوى تیم ملى، تیم ما مشمول قانون لغو بازى نمىشود و باید بدون این بازیکن در دیدار مقابل فولاد خوزستان به میدان برویم. اما منتظریم تا پس از بازگشت فتح الله‌زاده به تهران در این خصوص تصمیمات را بگیریم تا از وجود این بازیکن توانمند در بازى مقابل فولاد خوزستان بهره مند شویم. تلاش مى کنیم جبارى را از تیم ملى بگیریم.»

کد خبر 52859

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز