چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۹:۳۰
۰ نفر

گروه ورزشی: رئیس سازمان تربیت‌بدنی در حکمی،‌ اختیارات خود در مجمع باشگاه استقلال تهران را به مسعود زریبافان تفویض کرد.

محمدعلی آبادی در این حکم کلیه اختیارات و وظایف مندرج در ماده ۸ اساس‌نامه باشگاه فرهنگی - ورزشی استقلال تهران را به زریبافان واگذار کرد.

هنوز چند روزی از پایان لیگ‌برتر نگذشته بود که پس از استعفای فیروز کریمی، قلعه‌نویی از فتح‌الله‌زاده حکم گرفت.

او از سوی طرفدارانش به شدت تشویق شد و پس از  یک سال‌و‌نیم به استقلال بازگشت. درحالی که رسانه‌ها به بررسی اخبار حضور مجدد قلعه‌نویی می‌پرداختند، خبر تفویض اختیارات مجمع استقلال به زریبافان جالب توجه بود.

زریبافان اکنون دبیر هیات‌ دولت است و مدت کوتاهی قبل از تشکیل هیأت مدیره جدید، عضو هیأت مدیره استقلال بود.

اما در ترکیب هیأت مدیره جدید نامی از او به میان نیامد.حکم جدید علی‌آبادی درحالی اختیارات ریاست مجمع باشگاه استقلال را به مسعود زریبافان منتقل می‌کند که حبیب کاشانی پس از قهرمانی پیروزی در لیگ‌برتر از موقعیت ممتازی برخوردار شده است.

شاید از همین رو باشد که تجربه پیروزی در استقلال هم تکرار شده است.مهمترین موضوعی که پس از این تغییر و تحول مورد سئوال قرار می‌گیرد، آینده مدیریت این باشگاه است.

طبق آخرین اخبار، خسرو دانشجو همچنان رئیس هیأت‌مدیره خواهد ماند. اما احتمال دارد امیررضا واعظ آشتیانی، معاون وزیرصنایع به‌عنوان عضو جدید هیأت‌مدیره منصوب شود.

البته برخی اخبار مبنی بر استعفای پورحیدری از هیأت‌مدیره هم چندان غیرواقعی نیست. در مورد مدیرعاملی هم سیاست کلی سازمان برحفظ فتح‌الله‌زاده استوار شده اما ممکن است در روزهای آینده و با تشکیل هیأت مدیره جدید این موضوع هم مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 52654

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز