دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۸
۰ نفر

دبیرکل اتاق تعاون مرکزی گفت: با مصوبه هیئت دولت سهام فولاد مبارکه اصفهان بابت جوایز صادراتی معوقه به صادرکنندگان واگذار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق تعاون، محمدرضا رمضانی اخذ مصوبه واگذاری سهام شرکت سودده و معتبر فولاد مبارکه اصفهان بابت جوایز صادراتی معوقه به صادرکنندگان توسط سازمان توسعه تجارت را گامی مؤثر در راستای تعامل و اعتماد بین فعالان بخش‌های مختلف اقتصادی در کشور خواند.

دبیر کل اتاق تعاون مکانیزم پرداخت جوایز به طریق واگذاری سهام را موجب رهایی دولت از دیون 3 ساله اخیر به صادرکنندگان و توسعه سرمایه‌گذاری و جلوگیری از تزریق نقدینگی و تورم به اقتصاد کشور ارزیابی کرد.

رمضانی در تشریح ساز و کارهای پیش‌بینی شده برای تسریع تحقق برنامه واگذاری سهام اعلام کرد: خوشبختانه با اقدامات به موقع سازمان‌های ذیربط تا پایان خرداد ماه سال‌جاری بخش غالب واگذاری سهام با مباشرت اتاق‌های بازرگانی و تعاون انجام و اوراق سهام بین ذی نفعان توزیع خواهد شد.

دبیرکل اتاق تعاون انتخاب سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را که از موفقیت اقتصادی و مالی برخوردار است امتیازی برای صادرکنندگان دانست و خواستار مدیریت اصولی از سوی صادرکنندگان برای استفاده بهینه از سهام شد.

کد خبر 48006

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز