همشهری آنلاین: رییس‌جمهوری گفت: ما باید در عرصه های اقتصادی لاجرم دست به یک نوآوری و ابتکاراتی بزنیم تا موانع شکوفایی اقتصادی و حرکت ملت را تا حد بسیار بالایی برطرف کند.

به گزارش شبکه خبر محمود احمدی‌نژاد درباره برنامه‌های دولت در سال نوآوری و شکوفایی افزود: باید با اتخاذ این نوآوری‌ها و ابتکارات، قطارحرکت عمومی ملت در مسیر هموار بیافتد و با سرعت مطلوب به حرکتش ادامه دهد.

رییس‌جمهوری بسیاری از کارهای دولت را کارهایی اصلی و پایه‌ای دانست و تصریح کرد: نوآوری از نظر پایه و ریشه به کارهای علمی و فناوری در نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی، درمان، کارهای صنعتی و کشاورزی برمی‌گردد که خوشبختانه سرعت نوآوری در کشور ما در این زمینه‌ها سرعت بالایی است و سرعت ثبت اختراعات و ابتکارات این مسئله را نشان می‌دهد و امسال هم یک جهش در این زمینه اتفاق خواهد افتاد.

احمدی‌نژاد به شکوفایی در عرصه عمرانی کشور اشاره و تاکید کرد: امسال اتفاقاتی خوب و شیرین دراین زمینه خواهد افتاد و تلاش های وسیعی که شده است ثمر خواهد داد و مردم هم آنها را خواهند دید.

رییس‌جمهوری نقش اول در حرکت روبه جلوی کشور را از آن مردم خواند و گفت: خروجی کشور در واقع حاصل جمع اراده همت و تلاش‌های مردم است و این هم که می بینید در مدت 30 سال ایران از یک کشور دست پنجاهم عقب افتاده به کشوری قدرتمند، موثر و درحال پیشرفت سریع تبدیل می شود در واقع همه برآیند و مولفه تلاش های مردم است.

احمدی نژاد سال 87 را سالی بسیارخوب و پربار برای ملت ایران ارزیابی و تصریح کرد: مردم همه امسال را با نشاط و شور و انگیزه شروع کرده اند و نشانه هایی هم که ما از سال 1387 می بینیم این است که امسال سالی پر از تلاش، پیشرفت،موفقیت و پیروزی در عرصه های گوناگون برای ملت ایران خواهدبود.

رییس جمهوری افزود: امسال سال تحولات بزرگ در عرصه جهانی و پیشرفت های بزرگ در داخل برای ملت ایران خواهد بود.

کد خبر 47433

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز