یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۹:۱۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس جمهور، روز تثبیت جمهوری اسلامی را بنیانی برای جهش بشریت به سمت قله های نور و کمال دانست و گفت : ‪ ۱۲‬فروردین طلوع فجر صادق و بشارتی برای طلوع خورشید حقیقت است.

محمود احمدی نژاد، عصر روز یکشنبه در جلسه هیئت وزیران با تبریک فرا رسیدن ‪ ۱۲‬فروردین، تلاش روز افزون هیئت دولت در سال ‪ ۸۷‬را شکرانه این روز تاریخی دانست و اظهار امیدواری کرد افقی که روز تاریخی ‪ ۱۲‬فروردین ‪۵۸‬ گشوده است همواره مورد توجه مسئولان اجرایی کشور باشد.

رئیس قوه مجریه با گرامیداشت یاد شهدا و امام بزرگوار (ره) اظهار داشت : ‪ ۱۲‬فروردین طلوع فجر صادق است در این روز سپیده دمید و دوره سیاهی بشریت به پایان رسید و این روز بشارتی برای طلوع خورشید حقیقت، زیبایی و پاکی بود.

احمدی نژاد، با بیان اینکه ‪ ۱۲‬فروردین روز تاریخی بسیار بزرگی است، گفت : ‪ ۱۲‬فروردین، روزی است که حاکمیت الله بر سرزمین ایران تثبیت شد.

رئیس جمهوری خاطر نشان کرد : در این روز تاریخی، سیل خروشان ملت ایران به حرکت درآمد و بنیانی را برپا کرد که آغاز جهش بشریت به سمت قلههای نور و کمال است.

وی افزود : در این روز، ملت ایران ظرفیتی را ایجاد کرد که پس از آن، تحولات جهانی به سمت اصلاح امور، شتاب مضاعف گرفت و حتی میزان تحولات چندین برابر شد.

احمدی نژاد با تاکید بر اینکه در روز ‪ ۱۲‬فروردین ‪ ۵۸‬ملت ایران افق جدیدی را به روی بشریت گشود که مبانی نظری ‪ ۲۰۰‬ساله حاکم بر مناسبات سیاسی و اجتماعی را در هم کوبید، تصریح کرد : ‪ ۱۲‬فروردین آغاز فصل نوینی در تحولات جهانی بود و فصل نابودی ظلم و استکبار و شکوفایی عدالت، کرامت، زیبایی، نشاط و حرکت به سمت کمال است.

رئیس قوه مجریه با اشاره به حضور گسترده مردم در روز تاریخی ‪ ۱۲‬فروردین گفت: حضور مردم همواره در طول سالهای پس از انقلاب اسلامی تداوم داشته است و در تاریخ ملتها کمتر سراغ داریم که یک ملت ‪ ۳۰‬سال مداوم در حال تکاپو و پیگیر آرمانهای بلند الهی باشد.

رئیس جمهوری، ‪ ۱۲‬فروردین را تأییدی بر حرکت مردم در ‪ ۲۲‬بهمن ‪ ۵۷‬برشمرد و خاطر نشان کرد : برپایی جمهوری اسلامی همه معادلات عالم را عوض کرد و این روز تاریخی آینده را رقم خواهد زد.

کد خبر 47328

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز