رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره ارسال لایحه شهرداری به شورای شهر در مورد برنامه‌های ایران ۱۴۰۰ توضیح داد.

محسن هاشمي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهرنوشت، محسن هاشمی پیش از آغاز صد و هشتاد و دومین جلسه امروز یکشنبه ۲۴ آذر ماه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص ایران ۱۴۰۰، گفت: در این باره قرار است، لایحه‌ای از سوی شهرداری تهران به شورای شهر تهران بیاید تا در خصوص اقدامات مدیریت شهری برای هر چه بهتر برگزار کردن برنامه‌های ایران ۱۴۰۰ تصمیم‌گیری شود.

هاشمی درباره جلسه هم‌اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر تهران اظهار کرد: این جلسه بدون حضور شهردار تهران برگزار و در ابتدای جلسه در خصوص اساسنامه تیپ شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری تهران صحبت شد. خوشبختانه این اساسنامه به تایید وزارت کشور رسیده و از این پس باید شرکت‌ها بر اساس این اساسنامه فعالیت کنند.

رئیس شورای شهر تهران همچنین درباره استعفای پورسید آقایی، معاون سابق حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران توضیح داد: در این خصوص اعضای شورا صحبت‌هایی را مطرح کردند و عده‌ای از این موضوع نیز ناراحت بودند.

هاشمی در پاسخ به پرسش که آیا به تازگی از مترو استفاده کرده‌اید یا خیر، گفت: بله استفاده کرده‌ام و می‌دانم بعد از گرانی بنزین فوق‌العاده شلوغ‌تر از گذشته شده است.

کد خبر 470184
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha