محسن پورسیدآقایی، معاون مستعفی حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران دلیل استعفای خود را اعلام کرد.

پورسيدآقايي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران استعفا کرد و شهردار تهران نیز با این استعفا موافقت کرده است.

  • متن نامه خداحافظی پورسیدآقایی

محسن پورسیدآقایی در نامه‌ای با کارکنان معاونت حمل و نقل خداحافظی کرد؛ متن این نامه به شرح ذیل است:

«با سلام خدمت همه عزیزان و مدیران گرامی

با توجه به شرایط فعلی شهرداری و شورا و عدم امکان اجرای برنامه‌هایی که مدنظر داشتم هفته قبل استعفای خود را تقدیم جناب آقای دکتر حناچی نمودم و دلایل آن را توضیح دادم و بحمدالله امروز مورد موافقت ایشان قرار گرفت و قرار است سرپرست را تعیین نمایند. به جهت رسم ادب قبل از انتشار رسمی موضوع خواستم شما در جریان قرار بگیرید. امیدوارم قصور و کوتاهی بنده را به بزرگواری خود ببخشید و از این پس به عنوان دوستانی نزدیک با هم ارتباط داشته باشیم. واقعا از تیم معاونت حمل و نقل راضی بودم و کارهای بزرگی به دست شما انجام شد که نتایج خیر آن ان‌شاءالله نصیب مردم خواهد شد.»

پیش از ظهر امروز شهردار تهران هم در خصوص شایعاتی درباره تغییر معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار کرده بود: این که ما هر روزه در شهر تهران و در شهرداری تهران تغییراتی داریم، امری طبیعی است.

حناچی افزود: ما هرگاه نیاز باشد این آرایش در میان مدیران تغییر پیدا کند، این آرایش را عوض خواهیم کرد و این امر طبیعی است تا نتیجه بهتری در مدیریت بگیریم.

کد خبر 470103

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
    0 0
    عاقبت افراد خود سر همینه. کسی که فقط با اخذ عوارض طرح ترافیک فقط جیب مردم رو خالی کرد. خدا جای حق نشسته.