مجموع نظرات: ۱
شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲
۰ نفر

شهردار تهران طی حکمی سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران را منصوب کرد.

پيروز حناچي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهرنوشت، پیروز حناچی در حکمی یوسف حجت را به سمت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران منصوب کرد.

در متن حکم شهردار تهران آمده است:

«با عنایت به سوابق و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم شما را با حفظ سمت، به عنوان «سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک» منصوب می‌نمایم.

با توجه به اینکه از نگاه شهروندان، ترافیک و آلودگی هوا دو معضل اصلی شهر تهران است، انتظار می‌رود ضمن هماهنگی با سایر نهادهای مسئول، اقدامات لازم و جدی در توسعه حمل و نقل عمومی را به عمل آورید. توسعه متوازن مدهای حمل و نقلی در راستای اهداف طرح جامع، به خصوص ایجاد زیرساخت‌های موردنیاز برای توسعه استفاده شهروندان از دوچرخه، از اهم وظایف آن معاونت است.

امید است بر اساس اسناد فرادست و برنامه‌های مصوب شهرداری تهران، در راستای سطح کیفی و رفاه شهروندان در انجام خدمت‌رسانی تلاش نمایید و همه توان و تجربه خویش را در راستای تحقق شعار «تهران، شهری برای همه» بکار گیرید.
توفیقات روزافزون جناب‌عالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسألت دارم.»

پیش از حجت، محسن پورسیدآقایی این مسئولیت را برعهده داشت که به تازگی از سمت خود استعفا داد.  

حجت مسئولیت سرپرستی معاونت حمل و نقل را با حفظ سمت مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران برعهده دارد.

شهردار تهران در پی این انتصاب، در توئیتی از موافقت با استعفای معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خبر داد و نوشت: «مدیری زحمتکش پس از دو سال خدمت صادقانه جای خود را به برادر متخصص دیگری داد. برای دکتر پورسیدآقایی که تهران، فعالیت‌های مجدانه وی را از یاد نخواهد برد آرزوی بهروزی دارم و برای دکتر یوسف حجت سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مسئولیت تازه، آرزوی موفقیت.»

کد خبر 470124
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    0 0
    خدا را شکر، دست ایشون درد نکنه که استعفا داد. البته با خیلی تاخیر. دست اوشون هم درد نکنه که پذیرفت. ولی خواهشا جناب حناچی یکی رو جایگزین کنین که الفبای امور شهری و حقوق شهروندی رو بدونه و فقط فکر وضع قوانینی نباشن که حقوق خودشان و دهک بالایی جامعه رو در نظر داشته باشن. والا به خدا تهران نقطه نقطش از شمال تا جنوب ، از شرق تا غربش پر از دود و ترافیکه، چرا همتون فقط یه محدوده رو میبینین و راه رو برای دور دور اونایی که در هر خونواده چندین ماشین دارن رو باز میکنین. تهران رو یه کاسه ببینین و نسخه ای بپیچین که همیشه یه عده متضرر و یه عده منتفع نشن. شما رو به خدا به این قوانین خوش رنگ و لعابتان که بیشتر به در قاب کردن و گذاشتن سر طاقچه میخوره، یه کوچولو هم رنگ اجرایی بدین.