رئیس شورای اسلامی شهر تهران نتایج جلسه با معاون اول رئیس جمهور در خصوص تاثیر افزایش نرخ سوخت بر حمل و نقل تهران را تشریح کرد.

محسن هاشمي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهرنوشت، محسن هاشمی پیش از آغاز صحن علنی شورای شهر تهران با اشاره به جلسه روز دوشنبه ۲۷ آبان ماه با اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، اظهار کرد: روز گذشته با حضور معاون عمرانی وزارت کشور جلسه‌ای را با معاون اول رئیس‌جمهوری برگزار کردیم که جلسه خوبی بود.

وی با بیان اینکه افزایش نرخ سوخت تاثیر مستقیمی بر حمل و نقل تهران دارد، اضافه کرد: این موضوع را در جلسه با معاون اول رئیس جمهور مطرح کردیم و به نظر می‌رسد ایشان اهمیت این موضوع را متوجه شدند و تصمیم بر این شد که هر چه سریع‌تر تصمیم ویژه‌ای اتخاذ شود.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه امروز قرار است با حضور معاون عمرانی وزارت کشور جلسه‌ای در سازمان برنامه و بودجه برگزار شود، تصریح کرد: در این جلسه قرار است به فوریت درباره تامین اتوبوس و واگن مترو تصمیماتی اتخاذ شود.

وی تاکید کرد که اگر اعتبارات تامین شود با توجه به وجود ١٠ کارخانه اتوبوس‌سازی و ۴ کارخانه واگن‌سازی، تامین هر چه سریع‌تر اتوبوس و واگن امکان‌پذیر خواهد بود.

  • تقدیر رئیس شورای شهر تهران از مجلس برای تصویب کلیات لایحه درآمد پایدار

محسن هاشمی همچنین در ابتدای جلسه شورای شهر تهران ضمن تشکر از مجلس شورای اسلامی برای تصویب کلیات لایحه درآمد پایدار، اظهارکرد: این اتفاق مهم در راستای پیگیری‌های شورای عالی استان‌ها، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر بوده و لازم است از آقای الویری بابت پیگیری‌ها تشکر کنیم و امیدوارم به زودی مراحل آخر را طی کند و به زودی شاهد تصویب این لایحه باشیم، چراکه تصویب لایحه درآمد پایدار یک اثر مهم از دولت و مجلس شورای اسلامی و شوراها باقی خواهد گذاشت.

وی با بیان این‌که طرح جامع و تفضیلی شهر تهران ۱۲ سال پیش به تصویب رسید اما هنوز سرانه‌های خدماتی بر اساس استانداردها تأمین نشده است، تصریح کرد: متأسفانه کمبودهایی در این زمینه وجود دارد که از جمله آن کافی نبودن سرویس‌های بهداشتی است. باید بگویم امروز روز جهانی سرویس بهداشتی است و چه خوب بود که شهرداری چند چشمه برای افتتاح آماده می‌کرد.

کد خبر 464077
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha