همشهری‌آنلاین: سازمان هواپیمایی کشوری از افزایش پروازهای فوق‌العاده داخلی به 590 پرواز در ایام نوروز خبر داد

وبه گزارش احد مرکزی خبر، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری امروز با درخواست شرکت‌های هواپیمایی برای انجام 20 پرواز فوق العاده در ایام نوروز به مقاصد شهرهای زیارتی و سیاحتی داخلی و خارجی موافقت کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه پیش از این نیز با 570 پرواز فوق‌العاده شرکت‌های هواپیمایی به مقاصد داخلی و خارجی موافقت شده است گفت: این پروازهای فوق العاده با توجه به افزایش حجم تقاضای سفر با هواپیما و پاسخگویی به بخشی از مطالبات مردم علاوه بر پروازهای برنامه ای شرکت های هواپیمایی انجام خواهد شد.

رضا جعفرزاده بیشترین پروازهای فوق‌العاده نوروز را به مقاصد مشهد مقدس، کیش و دمشق اعلام کرد و افزود: قیمت بلیت پروازهای داخلی افزایش ندارد و دفاتر فروش بلیت هواپیما در صورت هر گونه تخلف به سازمان تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

وی افزود: برای رفاه حال مسافران و دریافت نظرها و شکایات مردم، سامانه تلفنی 1870 سازمان هواپیمایی کشوری راه اندازی شده است و به مسافران پروازها توصیه می‌شود هرگونه انتقاد و اشکال احتمالی در روند خدمات رسانی فرودگاه ها و یا شرکت‌های هواپیمایی مشاهده کردند به بازرسی و نظارت سازمان هواپیمایی کشوری اطلاع دهند

کد خبر 45920

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز